mrs. columbo


Time has come where I put my winter coats to their estivation and thought that with lighter coats & some scarves and sweater I'll be alright. So far so good. Finally it got warm enough for me to wear this coat and I looove it. I have never owned a classic beige trench coat, I had one corduroy that I inherited from my Mum but, boy, I DON'T like corduroy.
On this one the linen that scared me a little as it is the most creasing fabric in the whole universe. I have worn the coat several times by now and still no date with the iron yet, so I'd say it goes even better than expected. 
This time I have worn it with my blue jeans and other nude tones (is anyone else tired of the winter blacks?), but I cannot wait to wear it over something white.

Konečně nastal čas, kdy jsem uložila zimní kabáty k letnímu spánku, možná trochu nuceně a možná je ještě budu muset vytáhnout, ale řekla jsem si, že se pokusím přežít za pomoci těch lehčích, svetrů a šál. Zatím se mi to docela daří. Naštěstí je už docela teplo i na tento kabát a z toho mám moc velkou radost. Nikdy jsem klasický béžový baloňák nevlastnila, pokud nepočítám jeden manšestrový, co jsem si půjčovala od mamky, ale pro mé dobro se o manšestru raději nebudeme dál bavit. Horší materiál je snad už jen uměla kůže.
Tento lněný mě trošku znepokojoval kvůli slavné lněné tendenci mačkat se. Naštěstí ani po několika nošeních jsem nemusela na rande s žehličkou, takže to jde mnohem líp, než jsem očekávala. 
Tentokrát jsem si jej na sebe vzala s modrými riflemi a dalšími tělovými tóny (jsem tu jediná, kdo už nemůže z té všudypřítomné zimní černé?), ale už se těším, až jej vyvětrám s něčím bílým,


H&M coat & top, Levi's jeans, Topshop booties & Matt & Nat bag

16 comments:

  1. Krásný trench coat. A vypadáš o dost líp než Columbo :))

    Poshlife

    ReplyDelete
  2. Super barevná kombinae, moje oblíbená! :-)

    ReplyDelete
  3. Ten kabát je úžasnej, ale já jak jezdím všude autem, tak bych ho měla zmačkanej jen co bych nasedla a připoutala se, takže by to nebyl kousek pro mě :-D

    ReplyDelete
  4. Tenhle kabát mě hrozně zaujal už když jsem ho u Tebe viděla v jiném článku, ale na živo v H&M jsem z něj byla v rozpacích. Je možné, že jestli jsi ho kupovala ve Španělsku, že může být v jiné kvalitě...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako že je hrubý? To ale len má být, já mu nemám co vytknout.
      Jinak to stejné zboží v H&M v ČR a ve Španělsku je v obchodech stejné kvality. Ale třeba tenhle kabát mám z showroomu, takže je to "vzorek", třeba ho do prodeje změnili

      Delete
    2. Hrubější by nevadil, ale byl hodně pomuchlaný, až tak, že na mě působil, že mu žádné vyžehlení nepomůže.

      Delete
  5. Já černou můžu pořád, ale tohle je super, hlavně boty!

    ReplyDelete
  6. Tak u nás je teda taková zima, že stále chodím zabalená do teplého kabátu a šály. I když tak měsíc zpátky už bylo krásně a vytáhla jsem s radostí trench coat. Jinak krásné botky :)

    ReplyDelete
  7. Pravda, příjemná změna po všudy-přítomné černé. Moc ti to sluší, Adél! A u nás to bohužel furt vypadá na zimní bundy. :( Hezkou neděli, Lucka.

    www.sleepy-cat.com

    ReplyDelete
  8. krásný, moc se mi líbí ty boty!

    ReplyDelete