winter, go away

Marks and Spencer coat, Petit Bateau sweater, vintage stole, Zara booties & Bimba y Lola bag

I have to say I am done with my ideas for winter outfits. I have worn all of my coats, all of my scarves, all of my booties in all ways I could think of twice and I am sick of it. The last idea I had on my list was to wear this vintage stole I cherish so much because I got it from my late great-grandma. Fun fact of the day: she gave me the matching fur hat too. The chance I will wear it in the near future is close to zero but it is one of those things you have in your closet that magics appear on your head and you spend half the afternoon with it.

Už mi celá ta zima leze po krk, celou bych ji nejraději zakázala. Své kabáty jsem na sobě měla miliónkrát, boty stejně tak, všechny kombinace s šálami jsem už vyčerpala a už nevím, co dál. Poslední nápad byl provětrat tenhle krásný vintage límec, který je jednoznačná srdcovka, protože jej mám po mé prababičce. A k němu i ladící čepici, ale v té mě asi jen tak neuvidíte :) Je to přesně jedna z těch věcí co si při projíždění skříně nasadím na hlavu a pak v tom strávím půlku odpoledne. Doma. Protože na velké chlupaté čepice zrovna nejsem a o to méně v Barceloně.

9 comments:

  1. jo, límec jsem ještě nevyzkoušela - poslední nová kombinace se zimními věcmi. díky aspoň za to.

    ReplyDelete
  2. - i ja mam svou srdcovku jmenem kozesinovej limec ! ruzovej - http://keepyoursoulclean.tumblr.com/post/109708895857
    ukoristila jsem ho vintage sekaci za par supu .)

    ReplyDelete
  3. Ten límec to úplně nádherně oživil, strašně ti to sluší. Zimy už ale taky plný zimy, ať už je prosííím jaro! :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  4. tiež som si minule dala limec ale neni pravy ale taky modry fake fur :D ale je super! <3

    ReplyDelete
  5. Zakázat zimu, přesně! (a to jsem ještě ke všemu v Praze, což je asi tak miliardukrát horší než milovaná Barcelona, žejo. Fňuk.). Límec je moc hezký, jen bych možná ještě někam do outfitu zakomponovala nějaký světlejší prvek..., co?

    ReplyDelete
  6. Ten límec si pýta, aby sa človek s nám maznal, aký vyzerá byť plyšový.
    Zimu by som zakázala. Možno tak na dva mesiace(december- január) a potom len teplo.

    ReplyDelete
  7. krásný! ten šáteček je super :)

    ReplyDelete
  8. Jsi strašně nádherná na těch fotkách, skvělý outfit!:)

    ReplyDelete
  9. Taky mám jednu srdcovku po babičce, hnědé kozinkové rukavičky z první republiky. Jsou úžasně kvalitní, ne to co se vyrábí teď ale i kdyby nebyly, tak jsou prostě po babičce:-)

    www.dasavera.blogspot.cz

    ReplyDelete