all grey again

H&M coat, sweatshirt and scarf, Warehouse beanie, Mango jeans and Bimba y Lola boots

Happy 2015 everyone! I hope you spent your holidays cosy and warm with your beloved ones and you're full of energy for upcoming adventures. And for us students, upcoming "adventures" are exams, so good luck with that too, if you are a fellow sufferer.
This is an outfit I wore a few days back when I finally got out of bed after a mean flu (mean because I lost half my holidays because of it) and I have to say the concealer work around my red nose is a masterpiece. I was wearing everything in my favourite grey color and just playing around with textures. I got very nice grey skinny jeans at Mango the other day, and it is a refreshing change after all of my black pants! Now my only regret is not having found the perfect grey skirt yet... May that be my resolution for this year.

Krásný a šťastný nový rok! Doufám, že jste si svátky užili někde v teple a v příjemné společnosti, a teď jste plni energie na nová dobrodružství. Pokud jste, stejně jako já, studenti, tak naše příští "dobrodružství" bude zkouškové, ve kterém nám přeji hodně zdaru!
Tento celek jsem na sobě měla před několika dny, kdy jsem se konečně dostala z postele po zákeřném nachlazení (zákeřném, protože mi zákeřně sebralo polovinu prázdnin) a musím říct, že i tak obdivuji svoji práci s korektorem okolo nosu. Asi vám nemusím vysvětlovat, že jsem na sobě měla všechno ve své oblíbené středně šedé. Šedá mě prostě baví, mám v ní už několik věcí a díky rozdílným materiálům spolu vypadají moc pěkně. Konečně jsem k nim také sehnala šedé džíny, po letech opět z Manga a je to příjemná změna od všech mých obvyklých černých kalhot. Jediné, co mi v šatníku zoufale chybí, je šedá sukně... Její objevení si dávám za cíl tohoto roku!

21 comments:

  1. Parádní post i celý outfit, já si šedou zamilovávám víc a víc a Mango taky:)
    Style by Eliza

    ReplyDelete
  2. Milujem sivú, a musím povedať, že milujem sivú aj na tebe ♥

    ReplyDelete
  3. Ta rtěnka!!! Mohu vědět odstín a značku? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to Chanel Rouge Allure Velvet 327 La Désirée, ale mám pocit, že to byla limitka...

      Delete
  4. Milá Adél! Aj napriek nachladeniu ti to sekne, a tie korektúry fakt nevidieť. Môžem sa ešte opýtať odkiaľ sú boty? Nejako som to pod fotkami nevedela nájsť. Ďakujem :)

    A. z Footloose

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju pěkně :) Boty jsou z Bimba y Lola- jak od nich mám samé kabelky, tak jsem tam omylem napsala "bag" místo "boots" haha. ( Ale jsou z minulého roku.)

      Delete
    2. Tak nič- budem si hľadať iné zimné boty- už je leden, by sa patrilo :D ďakujem za odpoveď

      A.

      Delete
  5. You look stunning and I love the outfit as well! x

    ReplyDelete
  6. Šedá je skvělá a moc ti sluší ta rtěnka;) Jo a taky žasnu nad ostrostí fotek :D

    ReplyDelete
  7. jsi opravdu nadpozemsky krásná <3
    a ten outfit, och!

    ReplyDelete
  8. Přeji hodně štěstí a samé úspěchy ve zkouškovém i mimo něj ^_^,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    ReplyDelete
  9. jedna šedá vlněná sukně do pasu by se kdyžtak nacházela u mě...beztak jsem ji ještě neměla, kromě zkoušení, na sobě

    ReplyDelete
  10. nádherný! šedá je prostě nejlepší :) a ten kabát a boty...

    ReplyDelete
  11. Šedo-šedý outfit, krása! Ten kabát vypadá úžasně, moc se mi líbí:)

    Pieces of FRECKLED style

    ReplyDelete
  12. "all grey" kombinácie sú mojim favoritom túto zimu! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    ReplyDelete
  13. šedou mám také velmi ráda. Ten kabát je skvěle huňatý.

    ReplyDelete
  14. Tenhle outfit vypadá skvěle. V posledních měsících jsem jednobarevným outfitům přišla na chuť. před pár lety bych do toho nikdy nešla. Je zajímavé jak se vkus proměňuje.

    ReplyDelete