pink cardigan

United Colors of Benetton Cardigan, H&M pants, heels & cuff, Bimba & Lola bag & rings.

At the beginning of the season I swore that I won't buy anything pink, since I thought it would be only a one-season trend. I am still keeping up to this resolution so you might ask: how comes you are wearing a pink sweater? Well that's because I got it from the Mama second hand. At first I thought I would pass it to someone else of the family because 1. it is baby pink and 2. it is a cardigan but the second I touched it I knew I had to keep it. It is made of cashmere and I can honestly say it kicks angora's butt (angora used to be my long time favorite), it is super super super soft and loses about 1% of the hairs angora knits lose. The problem of it being baby pink solved itself (and it's going to be a big thing in 2014 too, according to the runways) and I resolved the cardigan problem with one of my fashion tricks- wearing it backwards.
I don't know why but although I love cardigans in editorials and sometimes on other people, I always struggle to wear them the conventional way myself. Most of the time the buttons won't hold all that needs to be held and I feel like I look five years older. I definitely need to work on how to wear cardigans since I have a few really nice hand-me-downs and it would be a shame if I didn't wear them.
I wore the cardigan as a sweater with my favorite pants of the moment (not for long, I just got a similar pair in navy and I am so excited about them!), some of my favorite accessories and with a pair of lady heels. 

Na začátku sezóny jsem se zařekla, že si nebudu kupovat nic růžového jen proto, že je to trend na tuhle sezónu (a déle nevydrží). Tohoto předsevzetí se stále držím a proto se jistě ptáte, jak je možné, že na sobě mám růžový svetr? To je díky tomu, že ho mám z Mama second handu. Prvně jsem si myslela, že jej přenechám někomu dalšímu protože za 1. je růžový a za 2. je to propínací svetr. Jakmile jsem se ho ale dotkla, tak jsem věděla,že si ho nechám, protože je kašmírový a abych pravdu řekla, tak to mé doteď milované angoře docela natřel. Je naprosto neuvěřitelně jemný a ztrácí asi tak 1% chlupů, co angorové svetry. Problém s růžovou se vyřešil sám (a podle přehlídek bude velkým trendem i v roce 2014) a já pak vyřešila problém s cardiganem jedním z mých oblíbených módních triků- prostě jsem si jen oblékla obráceně.
S propínacími svetry nemám problém ani v časopisech ani na jiných lidech, ale bojuji s tím nosit je klasickým způsobem na sobě. Vždycky tam je nějaká část mezi knoflíky, co nedrží tak, jak by držet měla a do toho mi automaticky přidají pět let navíc. Nicméně na jejich nošení budu muset zapracovat, protože jsem jich pár hezkých mám a byla by škoda je nenosit.
Tentokrát jsem si jej na sebe oblékla s nejoblíbenějšími kalhotami poslední doby (ne na dlouho, jelikož jsem si právě pořídila podobný pár v tmavě modré), několika hojně nošenými doplňky a párem růžových lodiček.


23 comments:

  1. fakt veľmi vydarené a ružova sa ti velmi hodi bez ohladu na jej trendovost .)

    ReplyDelete
  2. Lovely outfit and great photos! :)

    http://andreavytlacilova.com/

    ReplyDelete
  3. tak to se mi líbí moc. pecka!

    ReplyDelete
  4. Praveze podla mna k tebe ta ruzova naozaj pasuje! ;) Inak ako ta pozream na fotky, tak len ticho zavidim to pocasie. :)

    ReplyDelete
  5. Ta růžová vypadá moc dobře s černou :)
    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. neubrani sa jej nikto. real women wear pink! aspoň tento rok

    ReplyDelete
  7. velmi pekne! pristane ti a spolu s tymi gatami je fakt skvely (a je pravda, ze opacne obleceny by nebol tak super, ja tiez velmi neinklinujem ku cardiganom)

    ReplyDelete
  8. ok, ked som pozrela na prvu foto, napadlo mi, ze vaaaau aka zena. cele to kombo je nadcasove, stylove, proste eňo-ňuňo :) a v tomto pripade ruzova nevadi, kvalitovo je ten sveter tak inde, ze ho budes nosit este 20 rokov :) (to vravim preto, lebo som kasmirovy sveter nasla v sekaci aj ja, ale v ciernej farbe)

    ReplyDelete
  9. Je to hrozně jednoduchý...ale víš co? Je to hrozně skvělý! :)

    http://www.pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. No přiznám se, že obrátit ho by mě vůbec nenapadlo, ale pokud to nevadí u krku, tak je to super a origo nápad :-).
    www.vanda-styl.cz

    ReplyDelete
  11. Obrátit kardigan je super nápad! Mně se tahle kombinace moc líbí. :)

    ReplyDelete
  12. působí to na mě Hepburnovsky - super !!!!

    ReplyDelete
  13. Ja už tiež nenosím kardigany, kedysi som ich mala rada, ale teraz už nie. Výborne si to vymyslela s tými gombíkmi vzadu :).

    ReplyDelete
  14. Nevim, myslim, že tohle je typ svetříku, který asi nijak zvlášť OUT nebude ani za dva (tři, čtyři,...) roky...a stejně se v podstatě nosej barvy skoro všechny, pár jich jen vždycky trochu vyčnívá, no tak co ;)

    ReplyDelete
  15. baví mě ten nápad s obráceným svetrem... taky to zkusím, dík za tip!

    ReplyDelete
  16. Lovely pink sweater & shoes!
    www.speakstyleandrock.com

    ReplyDelete
  17. krasne farby zladene. Boty maju super "formu"

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Skvělý look!!!! <3


    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz



    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz


    ReplyDelete
  19. haha ja taky nosim svetry obcas obracene!

    tak ci tak je tohle naprosto bozi...

    ReplyDelete
  20. Wonderful outfit, love the blush tones! :)
    xoxo

    Amanda, from Mademoiselle Pastel

    ReplyDelete
  21. Kašmírový svetřík v téhle barvě?! Bože, chci ho! Ne... POTŘEBUJU HO! :-)
    Bebe
    Růžový chroust

    ReplyDelete