15 things I hate about blogging & fashion blogs

1. When I have a brilliant idea for a post in the middle of the night (usually I make up funny sentences in my head) and I am too lazy to get up to write it down. When I wake up I remember what I wanted to talk about but I totally forgot how and I can't think of something new.
Když dostanu skvělý nápad na článek uprostřed noci (většinou si k tomu vymyslím i plno vtipných hlášek) a jsem moc líná vstát a napsat si to. Když se vzbudím, tak si sice pamatuji, o čem jsem chtěla mluvit, ale samozřejmě si nevzpomenu, co jsem přesně chtěla napsat a to vymýšlení už mi vůbec nejde.

2. When it takes hours to invent a brilliant outfit and it is the least popular one of the month / year / ever.
Když mi trvá hodiny, než perfektně doladím outfit, který je pak ten nejméně popularní za měsíc / rok / historii lidstva.

3. When everyone on the Internet has the same thing. And even worse when I have that thing too and had it before it became popular and now I look like I have it only because everyone else has it (hello Zara skort).
Když mají všichni na internetu stejnou věc. Ještě horší je, když tu věc mám i já, koupila si ji před tím, než se z ní stala nejpopulárnější věc sezóny a teď si všichni myslí, že ji mám jen proto, že ji mají všichni (zdravím sukňo šortky ze Zary).

4. When bloggers accept every single sponsor proposal they get. I am not talking about cooperating brands you love, but taking everything that is offered for free. Honestly, people who would never buy the cheapest clothing in market halls proudly wear them on their blogs and even offer endless advertising spaces for these brands? Who are they going promote next? Tooth brushes or McDonald's?
Když bloggeři přijmou jakoukoliv sponzorovanou nabídku. Nemluvím teď o spolupráci se svými oblíbenci, ale braní čehokoliv co je zadarmo výměnou za zmínku na blogu. Upřímně, kolik lidí by si nikdy nic nekoupilo na tržnici, přitom podobné věci od různých značek bez mrknutí oka přijme a ještě jim nabídne nekonečný reklamní prostor? Koho budou opěvovat příště? Zubní kartáčky nebo McDonalda?

5. When I look like a total Derp on 7 of 10 pictures I made, two pictures are too dark and the last one is blurry.
Když mám strašný výraz na sedmi z deseti fotek, dvě fotky jsou přesvětlené a poslední je nezaostřená.

6. When foreign bloggers have something absolutely amazing that I can't get in my country. Or when someone has something I need to have that is already sold out.
Když zahraniční bloggeři mají něco naprosto úžasného, co neposílají tam, kde zrovna jsem. Nebo když má někdo něco opravdu skvělého, co už je ale beznadějně vyprodané.

7. The sentence "This blogger is the Czech Blonde Salad / Kayture / Fashion Toast". Not only Czech media have their "Czech Lady Gaga" now apparently even bloggers have to be similar to someone else because anything foreign is better.
Výraz "Tahle bloggerka je českou Blonde Salad / Kayture / Fashion Toast". Nejenom česká média každý týden označují někoho za "českou Lady Gaga", teď už ani bloggerky neuniknou. Mám z toho pocit, že v Česku nedokáže být někdo dostatečně originální sám o sobě, ale musíme ho hned přirovnávat k něčemu zahraničnímu, jelikož je v zahraničí všechno lepší.

8. When bloggers post only pictures of cupcakes and macarons and never post something totally delicious but less visually appealing like English breakfast or a Schnitzel (I swear I would have taken a picture of one if I didn't eat the last one at 3 A.M.)
Když vidím jenom fotky cupcaků a makarónků a nikdy nic strašně dobrého (ale hůře vypadajícího) jako anglickou snídani nebo řízek (a přísahám, že bych si jeden vyfotila, kdyby mě nenapadlo ten poslední sníst ve tři hodiny ráno).

9. Ten pictures of the same girl, wearing the same outfit, at the same place and only differs in slight details like which direction the shoes point to (usually inwards).
Deset za sebou jdoucích fotek stejné dívky, ve stejném oblečení, na stejném místě, kde se liší jenom detaily, jako například tím, jakým směrem se stáčejí špičky bot (většinou směrem dovnitř).

10. Anonymous (or not) commenters that pick up on absolutely anything- even  better if they are things they should not be concerned about like someone's physical features, someone's weight, foot size, ankle size, banking account, spending reccords, lifestyle habits or parents. Also they are people that have the brilliant ability to twist my words into exactly the opposite of what I wanted to say- needless to say they leave me speechless.
Anonymní (ale nemusí být) komentátoři, kteří si rýpnou absolutně do čehokoliv- nejvíc samozřejmě do toho, co by je v životě nemělo zajímat nebo s čím nemůžete nic dělat jako například obličejové rysy, postava, velikost nohou, velikost kotníků, bankovní konto, výdaje, life stylové zvyklosti nebo rodina. Taky existují lidé s brilantní schopností překroutit každé vaše slovo v přesný opak toho, co jste chtěli říct- tato jedinečná schopnost mě vždy naprosto dostane.

11. When bloggers can't deal with the fact that the universe has not necessarily the same opinion as they do.
Když bloggeři nedokáží pochopit, že celý vesmír není nucen s nimi souhlasit.

12. The "I am pooping right now with a romantic face" pose.
Póza ve stylu "právě kakám a tvářím se u toho romanticky".

13. What's in your bag posts and when I am asked to do them. You want to know what is inside my bag? Everything. Once I had my notebooks, two empty packs of gum, a toothpaste, a single sock, three lipsticks, two lip balms, a mascara, tissues, an empty pack of tissues, tampons, three pens that worked and two that didn't. So of course I think that anyone who say the carry around only a Chanel lipstick and a credit card is lying. Also, now you know why I started wearing small bags because I simply want to avoid stuff overload.
Nemám ráda posty "Co mám v kabelce" a když po mě někdo chce, abych takový udělala. Chcete vědět, co mám v kabelce? Čurbes. Jednou jsem z ní vytáhla několik sešitů, dva prázdné obaly od žvýkaček, tubu zubní pasty, osamocenou ponožku, tři rtěnky, dva balzámy na rty, kapesníčky, prázdný obal od kapesníčků, tampony, tři propisky co fungovaly a dvě co nefungovaly. Tudíž si myslím, že kdokoliv mi tvrdí, že v kabelce nosí jen rtěnku od Chanelu a kreditku, lže. Taky už víte, proč jsem začala nosit malé kabelky- je to jednoduchý způsob jak zabránit hromadění zbytečností.

14. When blogger commit the biggest style crimes like wearing nylon socks in open shoes. Come one, we are supposed to be better people.
Když bloggeři páchají módní trestní činnost jako třeba nošení silonových punčocháčů a ještě k tomu do otevřených bot. Snažte se pak někomu namluvit, že jsme lepší lidi.

15. That blogging is in fact an activity that forces all your friends to take pictures of you, it makes you post tons of pictures of yourself on the Internet, it is kind of weird to describe what you wear and why you like it and what you want to buy and sharing it with random people and then you like other people that do the same and want them to reveal their lives to you even more. Creepy.
Fakt, že blogování je v podstatě divná činnost. Nutíte všechny své kamarády vás neustále fotit, nahráváte plno svých fotek na internet, taky je lehce zvláštní popisovat to, co máte na sobě a proč se vám to líbí a co si chcete koupit a dělit se o to s náhodnými lidmi na internetu a taky je stejným způsobem sledovat a chtít, ať vám odhalí ještě víc ze svých životů.

BONUS. When I am writing an article on my computer and I don't finish it. I save it. Later I am bored at a friend's house so I borrow her computer, I almost finish it and I save it. Back home I open my computer again to see the previous version of the article in the tab I left open and I get that little heart attack that it is going to save automaticaly in the shorter version. Happened five minutes ago.
Když píšu článek na svém počítači, nedokončím ho a ukládám ho. Později jsem u kamarádky, půjčím si její počítač, článek téměř dokončím a uložím ho. Zpátky u sebe si otevřu počítač, kde jsem ovšem nezavřela tu předchozí verzi a zastaví se mi srdce, když čekám na to, jestli se ta kratší neuložila automaticky. Ano, to se mi stalo před pěti minutami.

56 comments:

  1. Já jednou dostala nabídku právě na kartáček na zuby! :D A byl to fakt dobrej fancy elektrickej kartáček, ale na té osobní schůzce jsem upřímně řekla, že to prostě asi ne..na módní blog mi to fakt nesedí a připadalo by mi to takový strašně..nepřirozený a do očí bijící..

    ReplyDelete
  2. no ja si pamatam (nedavnu) dobu ked boli zubne kefky na kazdom tretom blogu :D ale musim povedat, ze mne sa osobne ovela viac paci, ked je na blogu viac fotiek, ako len jedna dve. to mi pride dost nudne, a toto vlastne postradam aj u teba. inak sa tu rada zastavim a pocitam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já bych klidně dávala fotek víc, ale můj problém je, že většinou mě nefotí nikdo, kdo fotkám rozumí. Pak jsem ráda, že vyšly dvě nebo tři fotky podle mých představ- ale pokusím se udělat i víc méně nudných fotek :)

      Delete
  3. Jo, "co mám v kabelce" mě třeba taky fascinuje. Nedávno jsem chtěla vytáhnout diář, ale místo toho jsem vytáhla bramboru. A jednou jsem taky v kabelce objevila dvoje obří kombinačky...vůbec netušim proč jsem je tam měla a jak dlouho jsem je tahala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. raz som nosila v kabelke tretinu poobhrýzaného rohlíka
      (musel tam byť aspoň týždeň, keďže už bol úplne na strúhanku)
      a dcérine použité gaťky (obidva predmety boli pozostatok
      dlhého a nudného čakania na niečo.., dcéra mala asi 2roky)...:)

      Delete
  4. Mě vadí to přirovnávání. A taky to, co se tobě stalo s těma sukňo-šortkama ze Zary (nicméně se mi pořád líbí :3). Ale bohužel netuším, jak vypadá ta "kakací" póza. >:( Nějaké foto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takto http://1.bp.blogspot.com/_vTHIjjUsP3g/S4Wem_vGH7I/AAAAAAAAAPE/xQuozAA2ToA/s640/P2245615.JPG :D

      Delete
    2. Zkus se podivat na getthelouk v pravym sloupku

      Delete
    3. páči sa mi, že si sem dala seba kakajúcu,
      a nie niekoho iného...!!

      Delete
  5. Hezký!:) Nejúchylnější nabídka spolupráce za poslední dny je e-shop se vším růžovým, věřím, že přišla spoustě z vás a možná už po několikáté. A k těm spolupracím bych ještě dodala, že tím, že přijmu sebevětší blbost za sebemenší úplatu jen a pouze ničím trh sobě i ostatním zde v Čechách - pak se asi nezlepší to, že pr nabídky začínají oslovením čau holky nebo milá blogerko a jako odměnu za prostor na blozích, které mají vyšší sledovanost, než weby českých mutací světových módních magazínů, firmy nabízí slevu u nich na e-shopu. Neberte blbosti a dobře si rozmyslete, s čím svoje jméno spojíte. Na druhou stranu i z chyb se člověk učí. Ovšem kartáčky na zuby nebo prací prášek ani ve snu, děkuju.

    ReplyDelete
  6. Skvělý článek!.)

    ReplyDelete
  7. s niečím súhlasím s niečím nie, ja by som nevedela byť fešn bloger, lebo sa príliš všetko rieši, na všetko sa dáva dôraz atď ako napr. 3, veď keď sa mi niečo páči, tak si to kúpim a mám u prdele, že to má xy ďalších ľudí a nebudem riešiť to, že ja som si to kúpila skôr a bla bla, je to také detinské :) a k tým spoluprácam, každému ako je libo, ja ich odmietam, teda nikdy som nedostala takú od nejakej značky, ktorú by som rada spropagovala, a na druhej strane, ak sa mi niečo páči, tak pokojne značke urobím "reklamu" bez nároku na nejaký darček alebo čokoľvek :)
    ale inak takéto tvoje články mám rada, a páči sa mi, že tu človek môže vyjadriť spontánne a nahlas svoj názor, samozrejme konštruktívne a nie je za to sprdnutý

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně přijde jako blbost cenzurovat jiné názory než ty moje, byť třeba je z toho cítit, že to psal někdo, kdo mě nemusí, ale zas bych neměla problém něco opravdu urážlivého smazat :)

      Delete
  8. BOD 1!!! Uplně jsi to vystihla, už jsem si několikrát říkala, že potřebuju diktafon na poličku u postele. Než usínám, jsem nejlepší myslitel, všechno má hlavu a patu a ostrovtip nakonec, ráno pak už nic nedává smysl.

    A se sukňo-šortkama mi taky mluvíš z duše. Byly odloženy na další letní sezónu.

    ReplyDelete
  9. Bod 11 prepošli, prosím, všetkým násťročným kvázi bloggerkám, inak to nedopadne dobre :D

    ReplyDelete
  10. právě kakám a tvářím se u toho romanticky. :DDD tak to se ti povedlo!

    ReplyDelete
  11. Ja te snad radeji ctu, nez se na tebe koukam. Jsi jedna z mala, ktera ma nazor a umi ho rict. Ja na blogerech nemam rada jestu jednu vec - alibismus. Pripada mi, ze se casto boji vyjadrit konstruktivni kritiku na adresu druheho blogera (a tak to delaji jen skryte - "hlavne nejmenovat"), poradaji srazy, usmivaji se kolektivne do fotaku, vychvaluji jedna druhou a kdyz o sobe pisi, tak pouzivaji zasadne zdrobneliny jmen..
    Tak samo pusobi absence schopnosti prijimat kritiku a konstruktivni komentare ctenaru typu "páni, ty jsi sebrala všechno krásu světa" v tisíci obměnách.

    čtu tvůj blog moc ráda - neustrnul a často si od tebe odnesu více než jen informaci o tom, "kde koupit ty hezké boty".:)

    ReplyDelete
  12. Skvěle. Vystihla jsi ty nejpodstatnější nešvary, vtipně a s přiměřenou dávkou jizlivosti. Číst tě je potěšení. Těším se na další článek.

    ReplyDelete
  13. tlieskam, trefne do bodky

    ReplyDelete
  14. Skvělej článek, jako všechny tvoje kecaci! Chtěla bych přidat svoji úvahu k bodu 3. Taky mě dokáže znechutit, když si něco vyhlídnu a než si to stihnu koupit, má to celej blog. svět. Už asi před 2-3 rokama jsem si vyhlídla některý hodinky MK nebo MbMJ a snila, že si je pořídím k magisterským státnicím...no uběhlo pár měsíců a každá správná blogerína je má. Často se mi ta věc pak zprotiví a nemám chuť si ji pořídit. Ale na druhou stranu, když nad tím začnu uvažovat, tak je tohle přemýšlení strašně krátkozraký. Někdy si neuvědomuju, že blogovej svět (ať už blogerky či publikum) zahrnuje naprosto minimální zlomek lidí a většina ani netuší, co je to Chanel, natož pak nějakej Michael Kors (ačkoli se mi už nejednou stalo, že mi známá/spolužačka atd pochválila blog a já z toho nepřestávám bejt v šoku). Kolik lidí jsem vůbec za léto v Brně zahlídla ve skort? Ani jednoho! Kolikrát jsem viděla naživo v Brně kabelku od Marca? Jednou! Na kolika lidech jsem viděla MBMJ hodinky? Na jednom, kámošce, která si je přivezla z US a o existenci nějakých blogů nemá ani tušení...

    Proto se snažím neznechutit si věc, která se mi líbí tím, že ji má pár anonymních holek na internetu, co jsem v životě neviděla a nejspíš ani nepotkám a pokud nenosím jako každá třetí ty příšerný háčkovaný kozačky, můžu být totálně v klidu :) A snažím se uvědomovat, jak moc iracionální moje uvažování je, že si chci koupit něco, co "nemá každej", byť jde i o kosmetiku a vyvarovat se těchto (podle mě nesmyslných) obav...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Úplně souhlasím. Zrovna před časem jsem nad tím přemýšlela v souvislosti se skort. Zatím jsem v ní nepotkala nikoho na ulici. MK hodinky jsem taky ještě neviděla na žádné holčině...

      Delete
    2. Jde o to si v takových situacích nepřipouštět, že to má každá druhá bloggerka.. Jde o to, že se to líbí tobě, a ty to chceš, kupuješ si to pro sebe a ne pro někoho jinýho. Co na tom, že to máněkdo další. Tobě se to líbí a tím to hasne :)

      Delete
    3. Můj problém je spíš v tom, že i když se mi ta věc líbí a v každodenním životě ji klidně nosím a to hodně, tak si ji nechci fotit na blog, právě z toho důvodu, že na internetu je to všude a samozřejmě se chci nějak odlišit.
      A jinak já lidí ve skort viděla docela dost, mají ji i nějaké moje kamarádky, stejně tak hodinky od Korse nebo Jacobse- móda v Barceloně je holt někde jinde než u nás :)

      Delete
    4. Nejde o to, že to má každý druhý, ale o to, že "ježíš, to je teď tak in, musí to mít úplně každý, koukni na toho debila, ten to musí mít taky". Půl roku jsem žil v Berlíně a všiml jsem si, že spousta lidí nosí tenisky New Balance. U nás tehdy tak běžné nebyly. A teď? Teď je to "must-have" pro hipstery a každého, kdo chce být kchůl a in. Třeba si je ještě někdy koupím, protože vždycky když je vidím, vzpomenu si na Berlín :)

      Delete
    5. No jo, Barca je holt někde jinde než Brno...co ti budu vykládat, trošku ti život tam závidím :-)

      Delete
  15. Hahaha, I loved the part with 'what's in my bag'. I totally agree with you, I bought a transparent bag to cure myself from all the crap I gather inside a normal bag.
    I really enjoyed this article! ;)

    Roxana
    http://secretlyafashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Já se krásně pobavila :D Výrazy na fotkách - totální klasika! Ale nejvíc mě dostala ta kabelka!!! Super jak si to všechno vypsala! Obzvlášť tampony a obaly od kapesníčků nechybí snad nikdy :D A "snažte se pak někomu namluvit, že jsme lepší lidi" je hláška roku :D

    ReplyDelete
  17. S 5 bodem s tebou musím naprosto souhlasit! :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Amen, obzvláště nad bodem 11. Trefný článek :-)

    ReplyDelete
  19. výbornej článek!! :) hlavně bod tři, to se mi už taky stalo. A taky mám často nechuť si už kupovat něco, co se mi sice líbí, ale mají to všichni. Ale abych nekecala, občas si to nakonec koupím. Štve mě ale, když si pak tu stejnou věc teda koupěj všichni, a nosej to i lidi, kterým to vůbec nesluší a nejde k postavě. Jo, 15.!!! mě strašně nebaví všem vždycky vysvětlovat, proč mě maj vyfotit, a pak si připadám jako strašněj narcis :D a Bonus, s tím se taky ztotožňuju, i když v poslední době se mi to naštěstí moc nestává :)

    ReplyDelete
  20. Skvělý článek. Ty spolupráce, které jsou občas vidět jsou opravdu k popukání.:)) Ještě bych zmínila, že někteří se snaží za každou cenu pozitivně komentovat, aby si "svého" blogera neurazili. To jde často vidět u těch hodně sledovaných blogerů, přestože outfit je kolikrát dost špatný (teda alespoň dle mého názoru). "Kakací póza" dostala jsi mě! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Horší než pozitivní komentování (koneckonců i pokažený outfit se může někomu líbit) je podle mě komentář k článku s textem úplně od věci, kde je vidět, že ten člověk článek vůbec nečetl!

      Delete
  21. Budu pravděpodobně jediná, kterou tenhle článek štve. A to proto, že u mě včera večer probíhal bod číslo jedna. A pak přijde Adélka a vtipně to napíše za mě. A má za to komentáře, což je další debilitní známka úspěšnýho blogu, který se snažím dosáhnout a nedaří se mi to. Proto píšu komentáře ke všem českým blogům, který sleduju, nebo který sledujou holky, po kterých chci, aby sledovaly mě. V blogovým světě žiju už čtvrtej rok. Hodinky MK chci čtvrtej rok. Furt je nemám. Blog už jo. Není to fashion blog, neboť nemám na to, nakrucovat se každej den před foťákem a fotit trička z H&M. A taky nemám foťák. Ani fotogeničnost... Přišla jsem do blogovýho světa s křížkem po funuse a vizí, že se pokusim mladý holky trochu bavit svýma kecama o životě. No nevim, možná by bylo lepší začít fotit aspoň laky na nehty a čekat, až mi přijde nabídka na propagaci zubních kartáčků...
    Pokud mě toho chceš uchránit, prosím, klikni sem: http://www.pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. ono, by sa este dalo prezit tu reklamu na blogoch na tie strasne znacky, a to tak ze na ne nekliknem, ale ked niektori blogeri ti to napisu aj do komentarov k tvojmu clanku. tak to uz nechapem, pricom je ocividne, ze tvoj clanok ani neprecitali :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslíš "U mě na blogu právě probíhá giveaway do e-shopu XY?" :D

      Delete
  23. dokelu ja mam v taske tie najnechutnejsie veci vzdycky :D uz niekolko krat ma napadlo ci z toho nespravim prispevok, bolo by to ale asi dost nechutne, lolz.
    a nad bodom 15. casto premyslam, tiez mi blogovanie pripada ako fakt divna vec, ja sa snazim aspon tolko nepisat o obleckoch ale o osobnejsich veciach aj ked casto neviem ci to niekoho zaujima.
    neviem asi ma stvu fashion blogs a vsetky tie blbosti okolo) aj ked tvoje kecy su vzdy tak uprimne a super pravdive.
    moc neviem naco pisem tento komentar :D

    ReplyDelete
  24. Haha, máš tak super názory! Mám ráda tvůj blog! Jen tak dál, jsi jedna z těch originálnějších (a ty fotky, kde se mění pózy jenom o kousky jinak jsou všechny fotky stejné - moc dobře vím o čem mluvíš!) :D

    ReplyDelete
  25. Supr článek, v hodně věcech souhlasím, pár bodů jsem dosud ani nevypozorovala, jen s 13. jsem trochu na rozpacích, mám tyhle posty ráda, přesto je mi jasné, jak umělé a nastylizované jsou. Sama v kabelce nosím spoustu prospisek a cukříků z rúzných kaváren, takže její obsah je většinou umazaný od vylitých propisek a následné oblepený zrnky cukru.
    Jinak reklamy na blozích mě leckdy od produktů spíše odradí, protože je toho prostě všeho moc, nejlépe dejte like tady a tam. Sukňošortky jsem chtěla asi týden po jejich koupi prodat, nejdřív jsem je s nadějí v obchodech vyhlížela, inspirovanou Christine Centenerou a následně jsem je naštvaně zahrabávala do skříně, neboť nebyly jen na každé druhé blogerce, ale i na každé druhe spolužačce ve škole. Koukám, že Zara už má dvoje podzimní, tak jsem zvědavá, vzbudí-li též takový zájem.

    ReplyDelete
  26. tak toto bol ten najlepsi clanok aky som citala. vždy sa teším ked na tvojom blogu uvidim ,,kecy,, ale vetou : Póza ve stylu "právě kakám a tvářím se u toho romanticky" ma fakt dostala. uplne milujem tvoj blog!

    ReplyDelete
  27. what's in my bag je uplně nejvtipnější věc na celém blogování :D bože..navíc člověk snad většinou nosí různé věci ne? a ještě vtipnější jsou ty komentáře jak tam všichni píšou "to je super článek, víc takových" a bllaaablaablaa..
    a patnáctka mě dostala, máš naprostou pravdu!!:)

    ReplyDelete
  28. úžasně napsané, máš na psaní vážně talent!

    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  29. Můžu to zkopírovat a vložit na svůj blog? Mluvíš mi z duše! :)

    ReplyDelete
  30. Skvele...ty si proste sva Adelko!!! se Zarou skort jsem to mela uplne stejne. Koupena zacatkem unora po tom, co jsem cekala na waiting listu a dala jsem si ji poprve az v lete :) Jeste by me zajimalo, kdo je jako ceska Kayture atd...haha fakt vtipne...:)

    ReplyDelete
  31. Super článek, moc jsem se pobavila !
    S 15 přesně souhlasím. Blogování mě baví, ale nerada furt někoho otravuju kvůli fotkám. A psát kometář k tomu co mám na sobě je kapitola sama o sobě. Tak se aspon snazim, aby se k tomu poutala nějaká příhoda či něco takového. Jinak se post skoro stydim zveřejnit :D

    http://simonaobsession.blogspot.de/

    ReplyDelete
  32. Nechci aby to znělo urejpaně ..:D Jen se chci zeptat, jak si to myslela s těma punčochama. To, že je nošení silonek módní chyba jsem totiž ještě nikde neslyšela. Tak mě jen zajímá jak to vidíš ty, resp. co nosíš pod sukni, když je trochu chladněji :)
    Předem děkuji za odpověď ;) A ten článek je parádní! Naprosto ve všem s tebou souhlasím ;))

    Adélka zdraví Adélku :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tělové punčochy už se patnáct let nenosí, vypadá to strašně nevkusně- jediná dálost na kterou bych si je vzala, je audience u královny, kde není nejvhodnější porušovat etiketu. Pokud chceš silonky tak třeba černé nebo jinak barevné a k otevřeným botám jedině naprosto neprůhledné.

      Delete
  33. This is so true! Especially the last one, making your friends and family take pictures of you for your blog, which is open to the whole internet. I am linking to this post on my blog, it's so funny. These are all the things I don't like about blogging, I couldn't have said it any better myself.

    Francesca

    ReplyDelete
  34. Moja kabelka je aktuálne ruksak a vždy som mala a aj mám v nej bordel. Všetky potrebné veci čo potrebujem tam mám a raz za čas sa nájde niečo čo je dlho hladané. :D
    S tými nápadmi to mávam často. Začala som to riešiť tak,že si nahrávam nápady do mobilu. Lenže samozrejme na to hne´d aj zabudnem. :D

    ZAZAlovelife

    ReplyDelete
  35. ...uhm v noci mi niekto vyraboval hlavu a jej obsah som nasla tu...
    ...a vidim, ze tento pocit zdiela viac ludi/neludi/bloggerov
    Som lečo (vysmiata jak lečo)
    Dakujem za vyslovenie reality, pobavenie a prajem krasny den

    ReplyDelete
  36. Články tohto typu normálne nečítám, ale tento ma zaujal. Veľmi trefné a výstižné!
    Šortko - sukňa zo Zary top tohto leta. Tiež som po nej poškuľovala, ale nakoniec ma práve tento fakt odradil.
    Ja mám najviac nápadov na článok v sprche. Nechápem prečo. Tiež som príliš lenivá to po dosprchovaní zapísať ... a väčšinou nápady vyfučia ... a mohla by som pokračovať do nekonečna :D

    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete