long blue skirt & white top

H&M top & skirt, Bimba & Lola bag, Mustang shoes & Ray Ban sunglasses

Today was totally a day for a long skirt, I can't tell you why but it was. I only own two long skirts/dresses, one of them is my prom dress that I brought with me to Barcelona "just in case" (it didn't get out for three years), the other one is this skirt which I really like but I usually don't feel like wearing it. I wore it with this cut out white top which is amazing and I want to wear it as much as possible in the summer. I have been also waiting quite a long time to wear these sandals again and finally I have a close up of them. They are from the Spanish brand Mustang because if there is anything Spanish do well beside food and wine it's the shoes- so if you are visiting Spain don't forget to look for the "Made in Spain" shoes!
I have been really really busy the past weeks but new updates are coming soon! The "Adela's comments & chatter" is already delayed so I thought I would post it the upcoming Wednesday. I hope you're all doing well and have lower stress levels than me.

Dnes byl přesně den na dlouhou sukni, nevím proč, ale prostě byl. Mám jen dvě dlouhé sukně/šaty, z nich jedny jsou moje maturitní šaty, které jsem si do Barcelony přivezla "pro všechny případy" (zatím jsem si je na sebe za ty tři roky  nevzala),  druhá je právě tato sukně, která je sice krásná, ale většinou se na ni necítím. Vzala jsem si ji na sebe s tímto bílým tričkem, na kterém se mi moc líbí ty průstřihy a které se budu snažit v létě co nejvíce nosit. Konečně je také počasí na sandály a tak jsem vytáhla tyhle od španělské značky Mustang. Pokud Španělé dělají něco skvělého kromě jídla a vína, pak to jsou právě boty- pokud se do Španělska chystáte tak se určitě nezapomeňte podívat po těch "Made in Spain"!
Posledních pár týdnů pro mě bylo neuvěřitelně složitých, ale konečně budu mít o něco více času na nové příspěvky. "Adélčiny kecy" už mají stejně zpoždění, takže je publikuji ve středu, skoro jako obvykle :) Doufám, že se máte skvěle a udržujete stresové úrovně na přijatelné hladině.

23 comments:

  1. Adélko jsi nejlepší! Ty fotky jsou nádherné, krásně outfit zapadá do prostředí. A na více článků už se moc a moc těším :)

    ReplyDelete
  2. Celý outfit je vážně povedený, nejlepší jsou boty a sukně! A scenérie u moře je super, při pohledu na tvé fotky se už vážně těším až budu za měsíc taky u moře :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Krásné fotky! To prostředí, ve kterém si je fotila vytvořilo na závěr úžasnou, kouzelnou atmosféru!

    ReplyDelete
  4. Ta sukně je velmi šik! Hladina stresové úrovně stoupá, ale už jen týden a bude po všem. Neuvěřitelně se na to těším :).
    Botky vypadají taky báječně pohodlně.

    ReplyDelete
  5. To je krásný! Vyloženě k moři .)

    ReplyDelete
  6. Vypadáš v tom jako mořská panna :) Zrozena z mořské pěny a tyhle věci..asi mi to evokuje barva sukně a struktura materiálu.

    ReplyDelete
  7. Poslední dobou máš nejlepší outfity!

    ReplyDelete
  8. Skvelé to je, odporúčam cítiť sa na sukňu častejšie ! :) krásna kombinácia a aj tie fotky, parádička

    ReplyDelete
  9. strašne sa mi páči tá sukňa :)

    ReplyDelete
  10. Perfektní sukně, mám podobnou ze Zary ale není plisovaná! Celý outfit je dokonalý.
    http://fashionissue-byzanetbel.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Bezva náušnice! A to tričko se mi taky líbí.

    ReplyDelete
  12. Sukně je moc krásná. To triko narvaný dovnitř už nic moc, tak nějak se ten přechod triko/sukně mezi sebou mlátí. Ale to moře! Ach. Obávám se, že moje hladinu stresu bude stoupat ještě nějakých 12 dní (to odevzdávám bakalářku) a poté akorát nastoupim do letadla k moři a už bude zase dobře :)

    ReplyDelete
  13. So stunning! Beautiful outfit!
    Xx
    Rhea
    http://fuss.co.in

    ReplyDelete
  14. Nádherné fotky a ešte krajší outfit, ktorý ti moc pristane :)

    ReplyDelete
  15. konecne na nas budes mat viac casu :)

    ReplyDelete
  16. nádhera! já prostě miluju dlouhý sukně :) a sandálky taky super!

    ReplyDelete
  17. Very nice skirt colour for your visit to Barcelona, near the sea!
    Hope you enjoy your visit :)

    ReplyDelete
  18. Ahoj Adél, naprosto souhlasím, že Španělé umí fantastické boty! Každou zimu lítám na Tenerife a naprosto nehrozí, abych odjela bez alespoň dvou-tří párů, výběr, kvalita i cena naprosto neporovnatelná s ČR. A to už vůbec nemluvím o pánské kolekci..
    Jinak chválím oblečení, krásné moc :)! Jess

    ReplyDelete
  19. takovouhle boží sukýnku sháním, musím jít zase po dlouhé době oběhnout krámy a sehnat si něco na léto :)

    ReplyDelete
  20. Nádherný outfit Adél :), zrovna dneska sem měla na sobě téměř stejnou sukni jen v cihlové barvě, sice jí hrozně miluju, ale nějak mi docházela inspirace co k ní, takže dík, žes mi dala tip ;)

    ReplyDelete