yellow skirt, blue shirt & white bag

Massimo Dutti jacket, Mango shirt, vintage skirt, H&M earrings, Bimba & Lola bag & Anaid Kupuri shoes

I finally made the step to buy a light colored bag- I was looking for a white one for a year and a half and I finally found it at my favorite Bimba & Lola. So after looking at it for some time I realized no one is going to make a bag better than this one (I have a thing for rectangular cross body bags) and I didn't regret it ever since. I wore it with my matching jacket and one of the best color combos ever: baby blue & gold yellow. The pineapple earrings are just the cherry on top (and look at those golden flies! Finally I managed to take a detail picture of them). Great weekend everyone!

Konečně jsem se odhodlala ke koupi světlé kabelky- už rok a půl jsem se po nějaké sháněla a nakonec jsem ji našla v mém oblíbeném Bimba & Lola. Po jejím delším okukováním jsem uznala, že nikdo žádnou lepší neudělá (mám slabost pro hrubší růži, hranaté tvary a kabelky na řemínku) a od té chvíle jsem toho ani jednou nelitovala. Vzala jsem si ji na sebe s ladící bundou a jednou z nejlepších barevných kombinací: světle modrou a zlato žlutou. Ananasové náušnice jsou jen třešničkou na dortu- a všimněte si na nich těch zlatých much, které se mi konečně podařilo zvěčnit. Krásný víkend!


21 comments:

  1. zase dokonale!
    a mas tam dvakrat shirt :D

    ReplyDelete
  2. Ta sukýnka to krásně rozsvítila :) V.

    ReplyDelete
  3. Krásná sukně :)) Krásně to i zapadá do toho prostředí :))
    Fashion Lady An - GIVEAWAY O BIDEORMU

    ReplyDelete
  4. Krása, outfit se mi líbí úplně se vším všudy :)! Koukám, že máš ananasové náušnice, zrovna jsem někde četla, jak jsou ananasy tuto sezónu strašně in :).
    Malamacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I am extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your weblog.
    Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way
    keep up the nice quality writing, it's rare to see a great blog like this one today.

    Feel free to visit my web page - cheap oakleys

    ReplyDelete
  6. Jo! Přesně tenhle styl miluju! Taky miluju kabelky na řemínku, přijde mi to takové víc ženské. :) No a ty náušnice jsou dokonalé! Koukám že jsou z haemka, doufám že je tam seženu.
    http://fashionissue-byzanetbel.blogspot.cz/
    xx

    ReplyDelete
  7. já mám hodně kabelek....ale všechny jsou černé :D

    ReplyDelete
  8. perfektné, strašne ti to pristane!! ktorá konkrétne je táto bimba? už dlho chcem nejakú kabelku od nich, ale fakt sa neviem rozhodnúť! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to tahle: http://www.bimbaylola.com/shoponline/product.php?id_product=6619&id_category=324

      Delete
  9. Ta žlutá sukně je bomba. Je to aji moje oblíbená barva koupelnových doplňků, ale na oblečení se mi zdá docela nepraktická, což je velmi smutné. Vlastním jediné žluté tričko, po chvíli nošení je obsypané broučkama z pampelišek.
    Všimla jsem si v obchodech žlutého trendu a moc se mi to líbí. Ale co s pampelišákama?
    Díky za jakoukoli radu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, tak tohle mě pobavilo :D V Barceloně buď mušky nejsou, nebo se jim nelíbí tenhle odstín žluté (ale moje citrónově žluté tričko vždycky bývalo v Praze úplně obsypané). Napadá mě, že možná repelent by mohl pomoci?

      Delete
  10. ta sukně je úžasná - barvou i střihem! a ty náušnice se mi šíleně líběj!

    ReplyDelete
  11. Nechceš někdy udělat nějakej make-up tutorial? PRosím, prosím, prosím :)))
    Jinak ta sukně s košilí vypadá božsky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tím myslíš video? To zatím neplánuju :) Ale snad příští týden budu psát o svých nových oblíbených produktech, o těch "starších" oblíbených si můžeš přečíst třeba tady http://heels-in-prague.blogspot.com.es/2013/02/my-daily-make-up-routine.html

      Delete
  12. Muší ananasy nemají chybu!

    ReplyDelete