it's hot (in my) pants

Petit Bateau t-shirt, H&M shorts, sunglasses & sandals, Bimba & Lola bag.
Photos: Alban
During one of the two hottest days in France we decided to do a little trip to San Sebastian to escape the heat, which actually didn't help that much but still it was really nice. I wore my new t-shirt in the most perfect shade of olive green that probably exists- lately I am growing a passion for basic t-shirts and I am still angry at my cousin's dog to jump on my white one (he wanted to kiss me- I still wonder if it's a good thing having a kissing dog, it's really sweet but at the same time really dangerous for my wardrobe). And yes, I have dared the hotpants (from H&M's fall collection), I was actually really surprised they could be that flattering (love love love the Balenciaga-like cut) but, of course, it's more like wearing a mini-skirt than shorts, with bending even a little forward absolutely prohibited if you don't want everyone to see up to your back.

Během jednoho z nejteplejších dnů ve Francii jsme se rozhodli udělat si výlet do San Sebastian, abychom unikli horku, což se sice příliš nepodařilo, ale i přesto to byl skvělý výlet. Na sobě jsem měla svoje nové tričko v nejperfektnějším odstínu olivově zelené, co pravděpodobně existuje- poslední dobou mám slabost pro jednoduchá trička a pořád jsem naštvaná na psa mých bratranců, že mi skočil na mé bílé (přičemž mě chtěl políbit- je sice fakt sladké, že mi chtěl dát pusinku, ale na druhou stranu by přitom nemusel ničit můj šatník, tím spíš,že to tričko jsem na sobě měla poprvé). A ano, odvážila jsem si na sebe obléct "hotpants" (z podzimní kolekce H&M), byla jsem mile překvapena jak můžou být lichotivé (úplně zbožňuji ten střih à la Balenciaga), nicméně je to spíš jako mít na sobě minisukni, než šortky, což znamená, že takové úkony jako ohýbání se jsou naprosto vyloučeny, pokud nechcete aby vám bylo vidět až ke krku.

38 comments:

  1. Ta olivově zelená barva je úžasná ! :)

    ReplyDelete
  2. poslední dobou si také potrpím na jednoduché kousky..ty šortky ti vážně moc sluší:)

    ReplyDelete
  3. a kedy budu fotky z FR? :))) outfit je pekny len nieco mi tam chyba :/ mozno naramok alebo nahrdelnik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fotky budou urcite jeste aspon jedny, ale vetsina tech co mam je spis soukromeho razu.

      Delete
    2. A s tema sperkama souhlasim, momentalne ted nejake hezke shanim.

      Delete
  4. Ta olivově zelená je krásná a moc se mi líbí i šortky. :)

    ReplyDelete
  5. mas uzasnou figuru, ja bych na v takovym pripade nenosila prakticky nic jinyho :D

    ReplyDelete
  6. Úžasné brejle a jak máš otevřenou tu pusu hned mě napadlo, že musí být vedro, úplně ten vzduch "nabíráš".). Né, vážně, u nás je právě docela zima...

    ReplyDelete
  7. hot pants jsou skvělé a ta barva topu taky!

    ReplyDelete
  8. Ach ty šortky jsou dokonalé a fakt ti seknou! Skvělá volba :) A taky se mi moc líbí ty sandálky, jsou z aktuální kolekce nebo něco staršího? Díky, Nela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou z letoska a vim, ze sestra si je v Barcelone kupovala asi pred tremo tydny jeste.

      Delete
  9. Na tyhle šortky máš super postavu, takže se jich rozhodně nemusíš bát.
    Hezký víkend!

    ReplyDelete
  10. V tých šortkách vyzeráš úžasne :) a sandálky a okuliare...mňam :)

    ReplyDelete
  11. ty sandálky jsou nejlepší :)

    ReplyDelete
  12. Je to skvely, vic kombinaci s barvou tohoto trika, protoze mam sama body v tehle barve a horko tezko se mi kombinuje:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vsechno bude! Olivova vyada skvele s bilou, svetle a tmave modrou, tohle tricko urcite jeste uvidite.

      Delete
  13. rozkosna kabelka

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Teda myslím, že ti ještě nikdy nic tak neslušelo!

    ReplyDelete
  15. ty sandalky jsou uzasny!!slusi ti to

    ReplyDelete
  16. fakt vydareny outfit a mas perfektne nohy!

    ReplyDelete
  17. mě se líbí ty sandále. Mám malinko podobné z Promodu, tam je mají ale v barevných odstínech, takže jsem si vybrala nejmíň nápadnou modrou...ale ty tvé .. lepší, no ;)

    ReplyDelete
  18. mňa zaujali hlavne okuliare a sandále :)

    ReplyDelete
  19. tak máš super postavu, jasné, že na Tebe vyzerajú dobre :)))
    a super okuliare!

    ReplyDelete
  20. Tenhle odstín zelené se mi vůbec nelíbí, ale ty šortky... BOMBA!!! :) bohužel ne pro moje sloní nohy :/

    ReplyDelete
  21. vážně miluju tyhle "vybluté" barvy:):D moc ti sluší!mimochodem už jsem si skoro myslela, že všechny blogerky musí mít malé prsa:-D moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  22. já teda tuhle barvu nemusím ale tobě fakt sluší! a máš skvělou postavu kraťásky ti jdou! :)

    ReplyDelete
  23. A já si vždycky říkala, jak mám blbej tvar obočí....

    ReplyDelete
  24. Hrozně ti to sluší! :)
    Stává se ze mě pravidelný čtenář ;)

    ReplyDelete