black dress & blue lashes

H&M dress, Topshop belt, Mango bag & Vagabond shoes
Photos: Alban
What's better to wear with bright blue mascara than a simple black dress? By the way, blue mascara was on my never ever list since I was little and here I am today, with bright blue lashes. And since we are talking about wearing things you would never wear in the past, anyone noticed the rise of the camo lately? Anyone noticed how good it can look? Anyone noticed that maybe there is a hypothetical chance that I might like it? I don't know if I want to hug myself for being so open for anything new or slap myself really hard for losing all of my principles.

Co je lepšího k modré řasence než jednoduché černé šaty? Mimochodem modrá řasenka byla na mém nikdy nikdy seznamu odnepaměti a koukejte na mě, s mými zářivými modrými řasami. A jelikož se bavíme o věcech, co bych si v minulosti na sebe nikdy neoblékla, všimli jste si někdo jak se dere na vrchol maskáčový vzor? A všimli jste si někdo, že občas opravdu vypadá docela dobře? A všimli jste si někdo, že možná existuje nějaká hypotetická šance, že by se mi občas mohl líbit? Nemám tušení zda-li si zasloužím obejmutí za to, že jsem otevřená novým věcem, nebo facku, protože jsem ztratila veškeré svoje principy.

45 comments:

  1. Prekrásne šaty, pristanú ti! :)

    ReplyDelete
  2. saty su super a s tym maskacovym vzorom to mam presne tak isto :D nosila som ho ked som bola mala, odvtedy sa mi totalne zhnusil a teraz mu znova prichadzam na chut a to som povedala ze nikdy viac :D rovnako ako pri zvonovych nohaviciach :D uvidime o par mesiacov...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo zvonový nohavice na svým seznamu taky zatím mám :D

      Delete
  3. šaty jsou skvělé boty taky...ale ta řasenka :D na tohle nejsem...

    ReplyDelete
  4. ty saty jsou fajn, hezky jednoduche

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hezky jednoduché, sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  6. ja posledni dobou strasne prichazim na chut cernym satum nad kolena, zacinaji se mi v satniku mnozit.. takze davam palec nahoru i za ty tvoje! :)

    http://www.ivetsperspective.com

    ReplyDelete
  7. Nádhera, strašně moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  8. I kdyby to daly všechny módní časopisy příkazem, tak maskáčový vzor nosit nebudu - někdy je fajn mít principy. :) A modrá řasenka - je jasný, že hrozně záleží na celkovým stylingu - s černým outfitem je to moc povedený;)

    ReplyDelete
  9. krasne, jednoduche, elegantne :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. :D super clanek, uzasny outfit a k maskaci se asi nikdy nedokopu, ale vojenska zelena uz v mem satniku je:)

    ReplyDelete
  11. super! a modrý řasy - jo takhle jo líbí! :) ale teda masáče nééééé to teda fakt né!

    ReplyDelete
  12. Šaty jsou krásné, moc ti to sluší.. modrou řasenku jsem neviděla ani nepamatuju, ale super oživení:D

    ReplyDelete
  13. šaty sú veľmi pekné :) a tie riasy sú úplne super :)
    ale ja a maskáčový vzor? NIKDY ! :D

    ReplyDelete
  14. maskac? ooo, to ne. to je konecna :D

    ReplyDelete
  15. jaká to je řasenka? dík

    ReplyDelete
    Replies
    1. Extra Super Lash od Rimmel, odstín Electric Blue

      Delete
  16. Já si ještě pamatuji, jak jsi psala, že ten asi nsoit nebudeš.)...Řasy jsou ale perfektní. A k tomu maskáči-mě se tedy nelíbil nikdy. Tak uvidím, jak to bude vypadat na tobě.)...

    ReplyDelete
  17. cooo, sak ja dobre maskacove saty zhanam uz rok. (a nie a nie ich zohnat) a teraz to bude vsade, och..

    ReplyDelete
  18. modrá riasenka nikdy nikdy, maskáčom tiež nejako neholdujem, ale ktovie :D

    ReplyDelete
  19. No tak to taky nevim, ale spíš facku, i když je to sympatické :D

    ReplyDelete
  20. Týjo! A mě se na tobě v takhle jednoduché kombinaci líbí! Ale maskáčový vzor? No, já bych to s ním asi neuměla....

    ReplyDelete
  21. nevim jestli si videla treba Vivianu Volpicellu - na ni maskacovy vzor vypada skvele!! ja jsem se chystala obejit army shopy v praze uz hooodne dlouho..ale vzhledem k jejich otviracim hodinam se mi to nikdy pńepodarilo..no a najednou - ZARA je plna maskacovych vzoru...uz mam jednu kosili - kaminky jsem odstranila a vypada fakt skvele!!! chystam se objevit i nejakou tu parku ...ja rikam - proc ne! a na mem black listu neni asi vazne nic...=)...tvuj blog je moc povedenej, tesim se na kazdy novy prispevek..zaneta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si nejspíš nic maskáčového kupovat nebudu, jen mi přišlo vtipné, že už jsem schopná ho tolerovat :D A když je hezky zkombinovaný, tak se mi opravdu může líbit, ale nejsem přesvědčená, že se ke mně hodí.

      Delete
    2. treba nakonec neodolas..=) s tim ze by se k tobe nehodil, s tim si dovolim nesouhlasit..=) zalezi na stylingu.. hezky leto

      Delete
  22. jakej máš objektiv? není to nějakej novej posledních pár postů? :) a hrozně se mi líbí ta kommbinace šatů+pásku!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už asi devět měsíců je to pořád ten stejný :) 50mm F 1.8 pro Canon

      Delete
  23. Jo, všimla jsem si :D
    Když jsem viděla modrou řasenku, tak jsem si řekla: Cože? To vypadá dobře!
    A to stejné jsem si řekla u pár outfitů s camo věcmi :D

    ReplyDelete
  24. strasne ti to slusi a ta druha je fotka je nadherna!

    ReplyDelete
  25. Great outfit! love everything you're wearing! :)

    http://therubberdoll.com/

    ReplyDelete
  26. Kdy jsou ty šaty kupované? Dají se ještě sehnat? Jsou úžasné!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou z H&M Trend, ale mám je už od zimy. Vím, že ještě nedávno měli ty stejné v bílé- taky moc pěkné:)

      Delete
    2. a kdes je viděla?=) já je teda neviděla zatim nikde v žádný barvě...škoda, líbí se mi

      Delete
  27. Great blog!

    Check out mine: entdeckediewelt.at

    Cheers, C.

    ReplyDelete
  28. Ty šaty se mi na Tobě hrozně líbí. V kombinaci s gladiátorkami a páskem to vypadá skvěle.

    ReplyDelete
  29. your blog is amazing ! (:

    <3 : whenyourheartbeats.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. To znám moc dobře.
    Takže poučení zní: nedělat žádné seznamy "nikdy nikdy", ale jen "to se mi momentálně nelíbí". :)
    PS: Sandály jsou super!

    ReplyDelete
  31. sluší ti to=))) i ty modrý řasy, překvapivě:D

    na maskáče se nechystam, ale khaki má v mém šatníku jasný místo, hlavně na parku nedam dopustit

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete