mustard & blue

Zara top, Topshop jeans, Asos bag, H&M earrings, Mustang shoes

I always love when I find a new color combination and to be honnest I feel like anything goes with baby blue, but orange and mustard might be my masterpiece. Everything I am wearing has been in my closet for a while, the newest piece are the shoes that I bought in Padeví in Barcelone, they are simple leather sandals for everyday life, if I weren't stupid enought to erase the detail pictures I would show you a close up, so maybe next time.

Pokaždé mám velkou radost, když objevím novou barevnou kombinaci a abych pravdu řekla, cokoliv se hodí ke světle modré, ale hořčicová s oranžovou jsou možná mým mistrovským dílem. Všechno co mám na sobě už mám delší dobu, nejnovější jsou boty, které jsem si koupila ještě v Barceloně, jsou to jednoduché kožené sandály (a z části bílé- mám teď úchylku na bílé boty) a ukázala bych vám detail, kdybych si velice inteligentně nesmazala jejich fotku. Možná příště.

25 comments:

  1. A czech girl living in Barcelona) if i only knew) i like your style)) keep going))

    ReplyDelete
  2. Vypadá to opravdu dobře :))
    saras-island.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. mám svetr ve stejné barvě jako ty top a je jedním z mých nejoblíbenějších!!:)

    http://www.jordantdd.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. opravdu krásně promyšlené, moc se mi to líbí, možná se budu inspirovat:)

    ReplyDelete
  5. nechcem vidieť detail lebo by som ich chcela ešte viac :-D

    ReplyDelete
  6. to je úžo :)) hrozně moc ti sluší ty náušnice, jsou krásný :))

    ReplyDelete
  7. tve barevne kombinace me vzdy bavi, a dneska me take bavi tve vlasy! super.

    ReplyDelete
  8. Čím jednoduchšie to dávaš, tým viac ma to baví!

    ReplyDelete
  9. povedene fotky, moc ti ta skoricova slusi. ja mam velke modre obdobi, uz asi rok s malym prokladanim jinymi barvami, ale treba muj letni satnik je modrbily tak z 90% :)

    ReplyDelete
  10. Hezke sandaly!

    http://klaraspoint.blogspot.be/
    http://klaraspoint.blogspot.be/

    ReplyDelete
  11. skvela kombinace! moc se mi to libi!

    od patku jsem v praze! doufam ze se uvidime:)

    ReplyDelete
  12. Barevná kombinace je vážně super ! :)
    http://lluckyones.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Cute outfit, I like your sandals!

    ReplyDelete
  14. Adél vieš mi prosím ťa vysvetliť čo všetko sa ti zmestí do takej minikabeločky? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mobil, klíče, peneženka, náplasti a rtěnka. Stejně kromě foťáku s sebou víc věcí nenosim :)

      Delete
  15. super kombinace, taky musím svůj mustard svetřík vytáhnout ze skříně, moc se mi líbí takové malé kabelky, ale já musím mít u sebe aspoň pořád půllitrovou láhev vody

    ReplyDelete