big blue pants in london

Uterqüe sweater, H&M pants, Zara shoes & hat

I guess it is pretty clear from the pictures why there was a lack of posts for a while: after the stressful weeks of exams my friends and I took a little break and flew to London for a long weekend (followed by another full-time work week of course). Since I am planning to show you most of the pictures of my trip tomorrow, here are a few shots my friend Andrea took nearby the London Eye. Lately I have been trying new things, since I get the feeling that I have built myself a sort of everyday uniform and it starts to feel a little boring. I have never been a fan of wide pants on me since I have convinced myself that I am too petite to pull them off. But once I saw these and their amazing color, I knew I had to break the no-big-pants-rule. The high-waist and the high-heels work actually pretty good for me and I can't wait to wear the pants in summer with a plain t-shirt and big earrings. The only bad thing that happened was that my heel got stuck in the hem and it ripped off, thank godness I hav some paper clips in my bag, the saved my day. As for the hat, it adds an "I don't care" touch to pretty much anything and I love it for that!

Z fotek je myslím docela jasné, proč byl poslední týden postuprázdný: po náročném zkouškovém období jsme si s kamarádkami užily prodloužený víkend v Londýně (který byl samozřejmě následován pekelně nabitým týdnem). Více fotek z cest vám ukážu zítra, mezitím je tu pár snímků, co pořídila moje kamarádka Andrea naproti London Eye. Poslední dobou mám pocit, že moje oblečení je více méně uniformní a tak mám samozřejmě chuť zkoušet něco nového. Širokým kalhotám jsem se až doteď vyhýbala, protože si příliš nerozumí s mojí petite výškou, nicméně tyhle (a hlavně jejich barva) mě uchvátily natolik, že jsem porušila své neširokokalhotové pravidlo. Vysoký pas v kombinaci s vysokými podpatky spolu fungují docela dobře, ale už se těším na léto, až si je na sebe vezmu s jednoduchým tričkem a velkými náušnicemi. Bohužel se mi hned ze začátku dne zasekl podpatek do lemu, který se následně odpáral, díky bohu jsem v kabelce měla pár rezervních kancelářských sponek, které mě a mé kalhoty zachránily. A co se týká čepice, zbožňuji jak dodá čemukoliv nádech, že je mi to vlastně úplně fuk.

40 comments:

  1. Tvoje outfity, tomu říkám inspirace! :))

    ReplyDelete
  2. Moc pěkné, krásná modrá! http://katefashionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. panejo to je super ! :)

    ReplyDelete
  4. Kalhoty jsou úžasné. Také stále zvažuji široké kalhoty a ikdyž jsem vysoká, nemůžu se k nim odhodlat :) Nebo je to tím, že jsem ještě nenarazila na ty pravé? :D
    www.cinderellashinyshoes.blogspot. com

    ReplyDelete
  5. aké krásne nohavicee! modrá sa mi začína stále viac a viac páčiť ...

    ReplyDelete
  6. Ta čepice je božsky chlupatá .. a myslím, že to pravidlo můžeš porušovat častěji ! Jen by mě zajímala kombinace - jaký kabát / bundičku jsi měla.

    ReplyDelete
  7. prekrásne, mne sa páči ako takéto široké vyzdvihujú pás, takže možno pôjdem aj ja do niečoho takého :)
    prvá fotka je megácka!

    ReplyDelete
  8. no tak ty kalhoty jsou přeúžasný :)

    ReplyDelete
  9. loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee your pants soo pretty!!

    ReplyDelete
  10. úplne neskutočná si dneska! :)

    ReplyDelete
  11. sedi ti perfektne!ndobre ze jsi do nich sla!!!

    ReplyDelete
  12. Super! Sluší ti to! :)

    http://stylebyveronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ty kalhoty na tobě vypadají dobře a vůbec nevypadá že bys měla krátké nohy!!
    Zbožnuju tvůj blog!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. je to super! sluší ti to :úú

    styleofmacy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. úžasné kalhoty...sluší ti to v nich
    sillyworldbynat.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. krásne! nohavice majú výbornú farbu aj strih. ja som tiež nízka a takýchto nohavíc by som sa bála, ale ako hovoríš, s opätkami je to podľa mňa super :).

    ReplyDelete
  17. velmi sa mi paci na tych fotkach kontrast modrych nohavic a cervenej budky ^^

    ReplyDelete
  18. strašně ti ty kalhoty sluší, já bych v nich asi vypadala příšerně:D a ty fotky jsou krásné:)

    ReplyDelete
  19. čepice je nejskvělejší!
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Srandovní, ale skvělý:)) Mě by zajímalo, jak jsi vydržela přežít Londýn na vyských podpatcích:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No zaprvý jsou tyhle boty jedny z nejpohodlnějších podpatků, co vlastním, zadruhé jsme zrovna tenhle den měly pronajatá kola :)

      Delete
  21. Barva kalhot je naprosto úžasná!! Zrovna včera jsem přijela z Anglie :)) Úžívala jsem si krásného počasí, protože tady je -20 stupňů a tam okolo nuly :D Doufám že sis to tam užila tak jako já :) a těším se na další post! :)

    ReplyDelete
  22. geniální! ta první fotka je neuvěřitelně krásná :))

    ReplyDelete
  23. široké nohavice sa mi veľmi páčia, mám jedny a milujem ich...
    v tvojej kombinácii mi trochu nesedia materiály ...

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  24. Love the style...so bon ton!!!
    visit my blog on http://laviecestchic.blogspot.com

    xoxo Marika

    ReplyDelete
  25. Taky mám tuhle čepici, a nosím ji se stejným účelem, k superdrahému kožichu a tak...jakoby říkala...zas tak moc to nežerte! :-)

    ReplyDelete
  26. naprostá dokonalost! vypadáš prostě líp a líp a zbožňuju tvůj styl! :)

    ReplyDelete
  27. perfektné sú, úplne výrazné! :)

    ReplyDelete
  28. Sluší Ti to :-)já bych neměla odvahu na tak široké kalhoty.

    ReplyDelete