snowflake

Zara dress & shoes, Swarovski necklace & vintage brooch

I was originally looking for a red dress for the Holidays (originality level - 50) but they eventually it sold out (like three other things I wanted for Christmas), so when I bumped into this one it seemed like a good alternative. It is exactly the cut i like the most: tight with sleeves for the upper part with a flair skirt and an interresting detail, which in this case is clearly the open back. The colour is amazing, very seafoamly but probably not very flattering since I had to use half the package of blush this morning. Also I had gone wild with the accessories today, two is normally more than enough, but hey, time to dress up!

Původně jsem si na Vánoce chtěla koupit červené šaty (úroveň originality mínus 50), ale vyprodali mi je (stejně jako tři další věci co jsem chtěla na Vánoce), takže když jsem narazila na tyhle, přišly mi jako dostatečně dobrá alternativa. Mají přesně ten střih co se mi líbí nejvíc: vršek na tělo a rozšiřující se sukně a navíc zajímavost v podobě výstřihu na zádech. Ta barva je naprosto perfektní, velice mořsko-pěnová, nicméně lehce neslušivá, což usuzuji podle toho, že jsem ráno vypotřebovala snad půl krabičky tvářenky. Taky jsem se trošku rozjela s doplňky, dva jsou normálně víc než dost, ale tak když jsou ty svátky...

57 comments:

  1. Moc ti to sluší! Hodně se mi líbí šperk ve vlasech a barva šatů je zajímavá, mě osobně se líbí! :)

    ReplyDelete
  2. Sluší ti to.Chválím boty i šaty,dobrý výběr.:)
    A máš super barvu laku.První fotka je nejpovedenější.

    ReplyDelete
  3. ako je mozne ze nezmrznes??:D
    creativeowlandelephant.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. skvělé, Adél! s tou barvou máš pravdu, taková dělá z lidí bledule, ještě že máme ty líčidla :))

    ReplyDelete
  5. To je nádhera, pro mě nejlepší outfich posledního roku!

    ReplyDelete
  6. ta první fotka letí do mé složky hair inspiration :) úžasné, náhodou ty šaty ti dost sluší!

    ReplyDelete
  7. Ty vlasy ti takhle neskutečně sluší!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  8. Adél, tohle je naprostá nádhera! Nejstylovější outfit! Šaty jsou tak hezký, že si je snad taky půjdu koupit! :))

    ReplyDelete
  9. moc hezke!!

    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Není to břeh Labe v Pardubicích?

    ReplyDelete
  11. Krásné, něžné a romantické! :)

    ReplyDelete
  12. jsi neskutečně krásná na těchto fotkách!!!

    ReplyDelete
  13. saty maju krasny strih a farbu, velmmi ti to pristane

    ReplyDelete
  14. dokonalé fotky, ty šaty jsou na tobě překrásné.)

    ReplyDelete
  15. Perfektní šaty. Ten vystrih na zadech je proste dokonaly. Fakt super.

    ReplyDelete
  16. První fotka je kouzelná, třetí je zajímavá - jsi tam taková záhadná a na poslední: máš krásný profil a vypadáš trochu jako K. Knightley v Pride & Prejudice! :) Skvělá jako vždy.

    ReplyDelete
  17. krásný šaty,doplňky, .. SLuší ti to moc :)

    ReplyDelete
  18. Veľmi pekné šaty! Naozaj je ta farba krásna

    ReplyDelete
  19. Normálně vůbec nekomentuji a jen si prohlížím. Ale tohle mi nedá. Naprostá nádhera, jednoduchost a krása! Moc sluší! Zdraví Zuzka

    ReplyDelete
  20. Sú krásne, také strih sa páči aj mne :D Veľmi ti to pristane :D

    ReplyDelete
  21. Moc se mi líbí ten šperk ve vlasech a na zádech :) Krásný detail.

    ReplyDelete
  22. Moc pěkné šatičky :) Ale asi bych zmrzla, i kdyby šlo jen takhle o focení :D


    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. mě naopak přijde, že ti ta barva sedne! a ta ozdoba ve vlasech tomu všemu dodává na eleganci (ty ale na její dostatek určitě netrpíš) ;) prostě - opět je to velice koukatelné ;)

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. zaujímavo si to vymyslela s tým príveskom na chrbte... úplne najviac ti to sekne! :)

    ReplyDelete
  25. ty šaty jsou dokonalý :) asi si je taky koupím :D

    ReplyDelete
  26. Si čarovná! :) niet na to viac slov.

    ReplyDelete
  27. ty saty jsou nadherne, moc ti slusi , ale nejvice se mi libi broz ve tvych vlasech, skvely napad!

    ReplyDelete
  28. ty si krásna, fotky krásne i botičky!

    ReplyDelete
  29. Super! Zajímalo by mě, jestli se dá pod to nosit nějaká podprsenka, nebo jak se tohle řeší. Díky a přeju pěkné svátky!

    ReplyDelete
  30. mohla bych se zeptat jak jsi udělala ty vlasy? nebo ses nechala česat?

    ReplyDelete
  31. S těma šatama si udělala moc dobře. :)
    Úžasné boty.

    ReplyDelete
  32. moc se mi líbí tvoje neobvyklé šaty♥

    ReplyDelete
  33. Krásná barva a střih šatů! Bravo!

    ReplyDelete
  34. Nejdřív jsem si říkala, kde je, sakriš, ta brož...A ona je ve vlasech! Nádhera. Jak šaty s úžasnou barvou, tak náhrdelník a brož. A ty boty!

    ReplyDelete
  35. Můj 1. komentář (a to už se počítám mezi inventář!), protože tohle nejde neokomentovat-úžasné, grandiózní, grandiózně úžasné. Buď je to tím, že jsem vyměnila svůj stařičký počítač za zajíčka, nebo jsi post od postu krásnější :) Zdraví Martina (asi se taky začnu zfotodokumentovávat, ať mám důkaz pro svou labutí metamorfózu :D)

    ReplyDelete
  36. krasne fotky hlavne ta prva Adel :)

    ReplyDelete
  37. taky miluju tenhle typ šatů..snad ve slevách nějaké ulovím :) a neskutečně ti to sluší, úžasná kombinace, všechno dohromady i s účesem!

    ReplyDelete
  38. Děkuju za milé komentáře :)
    Elee: kdyby tě to zajímalo, je to Jasper od Mavaly, mám ho asi týden a půl a od té doby jsem ho nesundala!
    Timboo: na těhle fotkách spaluju dvě kila cukroví snědeného pět minut předtím (já cím, že to byla řečnická otázka)
    Martina: děkuju, to je strašná pocta s tou Keirou! Včera jsem se na ten film koukala a i když tam má být trošku škaredá, tak se mi tak strašně líbí :)
    Anonym: já ji pod nimi měla ale bez ramínek. Nebo naostro bych šla, ale to se zrovna příliš nehodilo :)
    Cherry: jsou nejdříve pramen po prameni nalakované a natupírované a pak se udělá drdol typu "banán": vlasy se dají na jednu stranu, doprostřed hlavy se vzadu dají sponky (vertikálně) a pak se vlasy jakoby zatočí kolem nich do drdolu. Nevím, jestli je to úplně pochopitelné, ale na elle.cz byl někdy nedávno návod myslím :)

    ReplyDelete
  39. ááách jsi krásná! miluji když nosíš šaty nebo sukně

    ReplyDelete
  40. ten výřez na zádech je úchvatný!!!

    http://pribehy-ze-seznamky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. krasne saty :)

    hugs from Prague
    www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Moc krásný účas a ty šaty mají dokonalou barvu

    ReplyDelete
  43. krásna si!nemam čo viac dodať..každý tvoj outfit je naozaj kvalitný:)

    ReplyDelete
  44. ten holý chrbát je geniálny, taký strih sa mi vždy páčil :)

    ReplyDelete
  45. úžasný naprosto v každém detailu úžasný!

    ReplyDelete
  46. Já jim dávám bod =) a barvu mají opravdu takovou zvláštní =)

    ReplyDelete
  47. Krasna farba :) A hlavne prva fotka je super!

    ReplyDelete
  48. Šaty jsou opravdu úžasné :) Doll styl miluji, mám podobné.
    www.cinderellashinyshoes.blogspot.com

    ReplyDelete