Green & white


Vojenské sáčko už se tady na blogu objevilo, nikdy jsem však nezmínila, proč ho mám tak ráda. Teprve nedávno jsem si vzpomněla, že to je úplně první věc, co jsem si koupila v "dospělém" oddělení a to, že mi stále je, mě zároveň ujišťuje, že si pár dezertů navíc ještě můžu dát.
Fotky byly nafoceny před pár dny, kdy byla moje "zombíkovská" fáze teprve napočátku a ještě jste si mě mohli splést s normálním člověkem.
Momentálně se můj biorytmus nápadně podobá pandímu: 20 hodin denně spím, zbytek jím bambus (asijská restaurace hned za rohem), skypuju s kamarády a pozoruju módní dění na internetu. Někdy dvě poslední položky spojím v jedno. Jedním z témat se tak samozřejmě stala i kolekce Lanvin <3 H&M. Diskutovaly jsme o ní s Lam (kamarádka, shopping-buddy a též autorka několika setů fotek zde na blogu), se kterou jsem minulý rok absolvovala "masakr" při uvedení kolekce Jimmy Choo (masakrem rozumějte vstávání v půl osmé ráno v sobotu- trágedie pro každého teenagera- a hodinu a půl ve frontě na vysněné botičky). Moje počáteční nadšení pro několikery šaty po prvním shlédnutí prezentačního videa (nadšení pro video stále trvá) lehce opadlo, jakmile se projevila "praktická" část mojí osobnosti, která usoudila, že šaty jsou sice krásné (true), že se nemůžu rozhodnout, které bych chtěla (true), ale hlavně že bych si je na sebe vzala jen jednou (true). S Lam jsme se pak ještě dohadovaly, jestli je podpatek černých bot červený (ve videu tak vypadá), zjistily jsme, že se jedná o odlesk koberce, usoudily jsme, že asi půjdeme po botách a v mém případě i po doplňkách a došly jsme k závěru, že to chudinka nebude mít v Paříži lehké, protože pařížanky jsou v tomhle směru, hmmm, řekněme ujeté a kempují před obchody od tří hodin od rána. Závěrem chci tedy varaovat všechny španělky, ať si na mě dají pozor, protože momentálně kuju pikle, abych získala vše, co chci. Zázvorovému čaji, kung-fu a nákupům zdar.

This officer jacket has already been here on the blog, but I had never mentioned, why I like it so much. Only recently I remenbered that actually it is the first thing I bought in the "adult" seccion. Great thing: I still fit in so I can enjoy a few deserts more.
The pictures were taken a few days ago, when I did not get so far in my "zombie" faze yet and you could still tell that I used to be a human.
At this moment my biorythm is very close to a a panda's: I sleep 20 hours a day, the rest of it I eat bamboo shots (Asian restaurant right behind the corner), skyping with my friends and supervising the Internet. Sometimes it merges into one. So the major theme, of course, is the H&M an Lanvin colaboration. With my friend, Lam (shopping buddy and also the author of many sets of pictures on the blog), who also went with me througt the Jimmi Choo for H&M massacre last year (by that I mean waking up at 7:30 am - tragedy for any teenager on Saturday - and waiting in a queue for an hour and half to getour dream shoes). We agreed that the dresses look awesome, but we would wear them only a few times (by that I mean once in a lifetime) and therefore that we should focus more on the shoes & accessories part of the collection. Ginger tea-power, kung-fu-power and shopping-power, fight!




Wearing: dress, jacket & shoes from H&M

Photos: Alban

37 comments:

  1. Ooooh I love the photos-super stylish and they are so so pretty too with the golden light. I love love love your blog!! Well done and keep up the good work. Check out my blogs.xxx

    www.onegirlswanderlust.blogspot.com
    www.modadelamode.blogspot.com
    Enjoy x

    ReplyDelete
  2. Tak tedy hodně štěstí! :DD A překvapilo mě, že je sáčko takhle staré, je totiž moc krásné.))

    ReplyDelete
  3. Mne sa strasne paci kombinacia tych krasnych romantickych siat s army sackom:)

    ReplyDelete
  4. Wow, miluju ten šev na punčochách! Detail co udělá hodně! :)

    ReplyDelete
  5. paci sa mi detail siloniek...sexi...a aj saty...topanky asi nie su moj cup of tea...ale zelam vela zdaru! a dufam ze sa pochvalis ulovkami!!

    ReplyDelete
  6. Úžasný článek, nádherné boty, usměvavá Adélka:-)
    Tleskám!

    ReplyDelete
  7. hezké povídání. já osobně bych asi před obchodem kempovat schopná nebyla.
    a líbí se ty silonky!

    ReplyDelete
  8. Téda.. zase ti to tak sluší :) a opravdu upřímně závidím počasí :)

    ReplyDelete
  9. Závidim ti to teplo tam u vás, tady kdybych vyběhla v tomhle, tak mi zmrzne zadek, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  10. Beautiful dress! Im loving it!

    See you :)

    ReplyDelete
  11. ty boty se mi nelíbí, ale jinak je to nádhera. sáčko v bezvadném odstínu a se šaty vypadá skvěle!!

    ReplyDelete
  12. Ty šaty jsou moc krásné!A sluší ti.

    ReplyDelete
  13. Moc se mi líbí ty šaty! A kempovat před obchodem... ty jo, to už musí být fakt láska :D

    ReplyDelete
  14. Tie šaty sú krásne :) Barcelona- tam by som niekedy chcela ísť.

    ReplyDelete
  15. Tak jsme na tom podobně co se týče kolekce od jimmiho :) jinak outfit se mi líbí moc a sáčko bzch ráda vlastnila :)

    ReplyDelete
  16. Pekne, ale podle meho nazoru by ti slusely vlasy ucesane na punk:)$a$hka

    ReplyDelete
  17. Your jacket is gorgeous!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. J'adore la derniere. Avec ton sourire magnifique. T'es trop belle. T'es la plus belle. Ne publie pas ce commentaire.
    Je t'aime mon doudou.

    ReplyDelete
  19. jéé sako závidím, ale šaty mám :) moc pěkně nakombinované :-)

    ReplyDelete
  20. Following you! If you want you can participate at my TORY BURCH GIVEAWAY on my blog!

    http://timeless-is-more.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Zázvorový čaj je výborný a tobě to sluší! :-)

    ReplyDelete
  22. To sáčko je super, ale konkrétně k těm šatům se mně moc nelíbí..

    ReplyDelete
  23. Moc se mi líbí ten detail na silonkách.

    ReplyDelete
  24. Taky mám ráda zázvorový čaj:) Já v sobě prktického ducha nechovám. Zjistila jsem že můj šatník tvoří z 90% "kostýmy" na koncerty. Mě ten Lanvin nějak extra nenadchnul. V poslední době postrádám kvalitu. Nechci si doma oblečení ještě "došívat".

    ReplyDelete
  25. hm.. chtela bych ted zit jako ty hlavne spat 20 hodin denne.. :D
    doufam ze v praze to nebude jako v parize.. =))
    jinak jako vzdy slusi.. muliju satyy <3 =))

    ReplyDelete
  26. Mas velmi pekne saty.Vzdy si taka pekna dievcenska :)

    ReplyDelete
  27. Mas velmi pekne saty.Vzdy si taka pekna dievcenska :))

    ReplyDelete
  28. Krásné sako, šaty, pásek... a ten detail na silónkách tomu dodává šmrnc. Perfektní <3

    ReplyDelete
  29. Pekny clanek;-)
    Vzdycky kdyz si te ctu, tak se pobavim;-)

    ReplyDelete
  30. skvele citanie na nedelny vecer! len ma srdiecko zabolelo, lebo sa asi nedostanem k lanvin kolekcii v h&m - som momentalne v oviede v spanielsku a sice mam v meste 3 h&m, ale lanvin nebude v ani jednej :((
    snad mi jezisko nejake boty od neho prinesie pod stromcek.

    ReplyDelete
  31. Tak tenhle outfit se mi líbí, normálně bych si nedokázala vojenské sáčko představit s bílými šaty, ale nevypadá to vůbec špatně :-)

    ReplyDelete
  32. Velmi ti to pristane, naozaj pekny vyber! Akurat by som mozno vymenila topanocky...

    ReplyDelete
  33. Krasne! Kdyby jsi se zacala licit bude z Tebe nadherna dama :)

    ReplyDelete