Miao


V pondělí jsme měli poslední rozlučkovou party. Co bude dál? Nevím. Dny utíkají jako voda, ani nevnímám, jestli je pondělí středa nebo sobota. Konečně jsem se dokopala k důležitým věcem, co už jsem měla dávno udělat, i přes lenost která v pomaturitním veselí zavládla. Například jsem si dodělala kočičí ouška. Zadalší se pravděpodobně měním v romantičku, protože poprvé (!) v životě jsem zatoužila po květinových vzorech, které jsem až doposud razantně odmítala. Světřík je mimochodem  můj první a zatím poslední slevový úlovek. Zároveň jsem na sobě také poprvé měla overal, což je jedna z nejúžasnějších věcí, co existují, i přes jeho abnormálně krátkou délku. Vytáhla jsem své Jimmíky do pražských ulic. Začínám psát i anglicky. To bude asi tak vše, i když je toho podstatně dost.

Monday we had our final party. What's next? I don't know. Days go by and I don't even realize what day it is. I got to do all the important stuff despite the laziness that reigned after the graduation. For example I finished my cat ears. And I also think I am becoming a romantic because for the first time of my life I got to want something flower-printed, which I used to refuse. By the way the cardigan is the first thing I bought on sales. At the same time I wore a playsuit for the first time and it is one of the most awesome things on Earth even if it is quite short. I walked out my Jimmies on Prague streets. As you can see I start writing in English. That's all for now even if there's quite a lot.



Playsuit from H&M, heels Jimmy Choo for H&M, cardigan from Zara & headband is DIY.

59 comments:

  1. jé ty seš pěkná kočka :) overaly se mi děsně líbí celkově a sluší ti :) ale nejvíc se mi líbí ten svetřík fákt překrásnej!
    a taky ztrácim přehled o tom co je za den :)

    ReplyDelete
  2. Moc Ti to sluší ;c) Hned je vidět pomaturitní nárůst inteligence...

    ReplyDelete
  3. Super! :) ja mam tiez ten overal, ale v leopardom prevedeni. Dalsi moj prispevok bude pravdepodobne s nim :D pohodlna vec to je, ale na zachod sa v tom tazsie chodi :D

    ReplyDelete
  4. ušká sú veľmi milé!!ináč ty máš niečo s vlasmi?nová farba?alebo to je len tým svetlom:)

    ReplyDelete
  5. mám ten samej playsuit:) už jsem ho měla na svém blogu:) sluší ti to;)

    http://rockdress.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ty ouška jsou rozkošný a na druhý fotce vypadáš úžasně krásně :)

    ReplyDelete
  7. Krásné, sluší ti to :). I ten úsměv je takový veselejší :). No a boty jsou famózní, to je jasné

    ReplyDelete
  8. Super, moc Ti to sluší :-) Vypadáš odpočatě. Sleduji Tvůj blog asi od března a moc se mi líbí. Tak ať se daří dál v psaní a blahopřeji k maturitě. Bára K.

    ReplyDelete
  9. me ten svetrik moc neba, ale kombinace overal, jimmy a usi je famozni :)) a ty usi samy o sobe jsou opravdu NECO :)

    ReplyDelete
  10. Ach jo, ten svetr je úžasný, ale v brněnské Zaře jsme zase přišli zkrátka...takový tam prostě není! Nad tím overalem jsem ovšem v HaM přemýšlela taky, nakonec jsem si vybrala jiný, modročerně kostičkovaný, protože pruhovaných věcí už mám až moc. A ty boty a uši...nemám slov, prostě bomba :)

    ReplyDelete
  11. úžasné ouška ;)

    ReplyDelete
  12. tyhle boty prostě miluju! overal je super, ouška roztomilý, sekne ti to!

    ReplyDelete
  13. Nějak mi to moc k sobě nejde, ten svetřík a overal, ne?? trošku blbá kombinace:) příště fakt líp..Ani ty ouška ti nesluší..:( Lenka

    ReplyDelete
  14. to je super...já sice nenosím barevné věci, ale na ostatních se mi to líbí, overal i svetřík ti závidím..
    jen ouškám jsem ještě nepřišla na chuť..

    btw jedeš zase surfovat do Hossegoru?

    Lenka

    ReplyDelete
  15. Podla mna by si mala zacat pisat skor francuzsky ;) fakt

    ReplyDelete
  16. ty stažené vlasy ti hrozně sluší

    ReplyDelete
  17. Jojo, taky bych byla pro francoužštinu!:-D

    ReplyDelete
  18. Moc se mi to líbí, ty vlasky máš takto super! A navíc máš fakt super postavu, sportuješ?

    ReplyDelete
  19. úžasná roztomilá čelenka :-D

    ReplyDelete
  20. Jsi opravdová kočka. S tím, že je overal úžasná a pohodlná věc naprosto souhlasím!

    ReplyDelete
  21. uska,sveter,overal(mimochodom uzasna vec)a aj Jimmíci...vsetko skvele!! a tato necakana kombinacia vyzera perfektne...na tebe!

    ReplyDelete
  22. nápadité, roztomilé, jednoduché letní :) poklona

    ReplyDelete
  23. Ten svetřík je úžasný! Prozradíš v které Zaře jsi ho ulovila?

    ReplyDelete
  24. trosku leighton meester:) kdyz jsem videla ty usi, vzpomnela jsem si na showroom:)

    ReplyDelete
  25. Opět super outfit, zvláště pak skvěle ladí overal s botkami. Jinak ti to celkově moc sluší, i ta ouška, jsou roztomilá.

    Také jsem pro francouzštinu, to by se tu sešly všechny tři jazyky kteé ovládám

    ReplyDelete
  26. ty ušiská jsou drsné;) asi bych s emoc přemlouvala v nich vyrazit, dobře ty!

    ReplyDelete
  27. overall a boticky jsou nadherne...

    ReplyDelete
  28. sakra adel ty usiska jsou paradni. oni ani ty haemkovy zajeci by nebyly k zahozeni, ale tyhle jsou takovy decentnejsi.)
    (tajna zprava: pro tvoje nohy bych vrazdila:D! prozrad recept!)
    tesim se zejtra!

    ReplyDelete
  29. hrozně ti to sluší, zajímalo by mě, jak jsi vyrobila ty ouška. vypadaj super. a není ti teprve 17????? nebo jsem se spletla. já jen že se tu mluví o maturitě, se svym věkem bys měla být teprve ve 2. nebo max. ve 3. ročníku ne?

    ReplyDelete
  30. No tvoje nožičky jsou fakt super, to má Teru pravdu! Jak to děláš:-D

    ReplyDelete
  31. Ježiiš, ten svetr, ty šaty a ty botyyy!!! wuaaa! Strašně ti to sekne ;)
    Ty ouška jsou parádní
    Jo, a taky nevnímám čas..
    A souhlasim s Terunou, jak to sakra děláš? :D

    ReplyDelete
  32. Musím říct, že takhle udělany vlasy se mi na tobě ohromně líbí. a ouška a svetřík taky..krása :)

    ReplyDelete
  33. Tak tohle je mega outfit, moc krásný overal, je to naprosto úžasná věc a mít do ní postavu, hned bych si taky jeden pořídila. Takhle jen mlsně obdivuji :) a ouška, parádní, ale já bych se na ně asi ven necítila

    ReplyDelete
  34. Ha! Zase to egoegoego :)))). Jak jen to děláš! Na čem ho stavíš? Zoufale nic mě nenapadá, prozraď! Stela

    ReplyDelete
  35. zatim nejlip co jsi kdy vypadala, fakt kocka.

    ReplyDelete
  36. To Stela: No nevim proč Tě zoufale nic nenapadá...Mě jo! Protože to je dost charismatická holka a ať už máš představy o krása jiné, tak charisma Adél nevezmeš a jak je vidno, nejspíš to přehluší představy a typických kráskách, protože Adél se lidem líbí! Eva

    ReplyDelete
  37. Děkuju vám moc! :)
    Svetřík je ze Zary na Andělu.
    Francouzsky nevím, jestli začbnu psát. Už takhle s angličtinou to musím celé překládat a jelikož nevím, v které zemi příští rok skončím, tak nechci dělat ukvapené závěry.
    Ohledně postavy a nohou: hodně chodím po obchodech a z těch tašek mám ještě posílené ruce. Dělám si srandu, momentálně nedělám žádný aktivní sport, ale je fakt, že hodně chodím a na plno míst radši dojdu pěšky, než abych jela metrem.
    Maturovala jsem takhle brzo, protože jsem nebyla v českém školním systému.
    Ego mám vysoké mimo jiné díky skvělým lidem, které jsem potkala :)

    Jo Lenko a do Hossegoru jedu na začátku září, co ty? :)

    ReplyDelete
  38. To je skvělý! Vypadáš krásně a barevně, letně:)
    A ty ouška jsou sladký!

    ReplyDelete
  39. ty boty a overal vypadají dohromady a na tobě nádherně! jen ten svetřík mi k tomu moc nejde, ale tak důležitý je, že se v tom cítíš dobře ty:)

    ReplyDelete
  40. Svetřík se mi moc líbí. Overal super, ale vybrala bych jiný vzor, a ty ušíska jsou bomba...ty jo, vážně máš odvahu, když s něčím takovým běháš po ulici....ale já kdybych vážila 50 kilo a byla subtilní postavy, asi bych taky s ušima klidně vyrazila, na mě by to vypadalo směšně :-)

    ReplyDelete
  41. maš tady ooohromny vlasy:)

    ReplyDelete
  42. Až teď jsem si všimla zmínky o fránině - piš piš piš francouzsky, přimlouvám se, zoufale ju potřebuju trošku oprášit :-))

    ReplyDelete
  43. your little cat's ears are lovely <3

    ReplyDelete
  44. Nádhera :) ! Zamilovala jsem se do tvého cardiganu ♥ ! Asi si nějaký podobný také pořídím ;)
    Moc ti to sluší, fotky krásné :) !

    ReplyDelete
  45. Nadherný outfit ale predovšetkým si krásna ty! Najviac sa mi páči fotka č.3 ale všetky sú jednoducho nadherné...V tomto poste si naozaj prekrásna ;)

    Ava

    ReplyDelete
  46. overal je bozi! Taky uz bych si mela nejaky poridit.

    PS: Overal se v aj rekne jumpsuit. Playsuit je tohle http://www.agentprovocateur.com/lingerie/playsuits/info/dita-playsuit~black ...ja to vim protoze je v AP prodavame :).

    ReplyDelete
  47. Ač se mi zdá, že již vidím boty podruhé, tak se mi stále neokoukaly. Nádherná barva. ;-)

    ReplyDelete
  48. LOVE those shoes with that romper!!! fantastic stripes, and amazingly fabulous cardigan too. i'm quite the opposite i die for anything floral usually but lately have been slowly inching away from them because... i guess you get too used to it? haha anyway, gorgeous!

    <33 [v] hobovogue

    ReplyDelete
  49. Máš fakt skvělou ženskou postavu, krásný nohy a takovu tu správnou souměrnost! Závist. Hlavně je to krásně vidět na fotkách u Sandry, je to asi 7. fotka...kráááása.

    ReplyDelete
  50. Promiň, ale..tohle nemůžeš myslet vážně?!
    Nevím, asi jsem tvýmu "stylu" nekápla do noty a příjde mi děsivý, ale je to o názoru a vkusu. S.

    ReplyDelete
  51. Jé, ta ouška jsou roztomilá :) Moc Ti to sluší ;)

    ReplyDelete
  52. aj, tohle mi prijde jako dost nestastne zvolena kombinace, ou ou.
    ouska jsou ale zajimave.

    ReplyDelete
  53. chybí mi text a návod, jak jsi udělala ty uši;-))
    Ale je to moc pěkné. Ne každý by na to měl odvahu, ale já jo. Jeden z nejlepších obleků za poslední dobu!

    ReplyDelete
  54. ehm, teda omlouvá se, text nechybí:-) Nějak jsem se tady zamotala.)

    ReplyDelete
  55. Stela seiduje zastávajícímu se anonymousovi: no, tak jo. Asi je to při bližším kontaktu jinak. Takhle ovšem vidím toto: A nebo ne, nechci rozepisovat, co mi příde na A. mimo, nehezký, přeceněný, neupravený, někdy nevkusný, často nucený, a eště častějc z fotek čiší, že Adélina ctižádost je větší než ajfelovka :). Jestli jí to funguje, tak proč ne. Jen mi zůstává rozum stát. Občas sem nakouknu, abych viděla a byla překvapená - asi jako když lidi koukaj na reality šou, kde je tri cirkusáků, co metaj kozelce a koukajjim přitom trenýrky. Prostě adrenalin :-). A pro všechyn ochky achky: ne, opravdu nejsem pitomý anonym bez kouska citu, vkusu, sebevědomí. Jen prostě jsem paf, zcela upřímně; ačkoli v Pze člověk potkává denně nejrůznější holčiny; tady je to prostě nějak divně ...křečokýčobezzrcadlíabezúsudku.
    Stela

    ReplyDelete
  56. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  57. moc se mi líbí ten jumpsuit+nádherné boty,ale ta ouška a květovaný svetřík mi k tomu vůbec nesedí:/

    ReplyDelete