Co mi právě teď dělá radost

Slunce a modrá obloha.

Staří znovuobjevení přátelé, co teď můžu nosit na krku.

Když dva škaredé laky dohromady vytvoří jeden hezký, co pod sluncem vypadá jako diskokoule.

Když se můj hafik "kamarádí" s brouky.

Puntíkaté ponožky.


Když se ráno vzbudím a mám z čeho si udělat banánový shake.



Co mi dělá starost? Řekla bych, že nic. Ale. Zbývají mi dva měsíce, abych se naučila to, co jsem se měla naučit za celý rok. Jinými slovy: maturita. Buďte prosím shovívaví k nedostatku textů zde na blogu i k nedostatku komentářů na těch vašich. Mám teď momentálně trochu jiné starosti. Doufám, že to pochopíte.

Hezkou sobotu!
Adéla S.

27 comments:

  1. Hezký článek. Budu ti s maturitou držet palce! :-)

    ReplyDelete
  2. Pěkné obrázky :) a máš krásnýho hafíka :)) Maturuješ až za dva měsíce? se máš.. já mám za 14 dní svaťák :(

    ReplyDelete
  3. Hezké fotky. Na maturitu ti budu držet palce :) Kam pak plánuješ pokračovat dál, jestli se můžu zeptat? Měj se hezky, Dominika

    ReplyDelete
  4. super fotky,ten řetízek je užasný:)
    a pejsek taky(ridgeback?):)
    taky budu držet palce:)

    ReplyDelete
  5. Já mám takové posty náhodou ráda :) Psi a hmyz kapitola sama o sobě :D Moje fenka zase jednou měla šílený strach z listu, co se hýbal díky větru, v trávě, myslela si, že je to nějaké zvíře asi.
    Hodně štěstí v učení :)

    ReplyDelete
  6. ten medvedik je perfektny :)))

    M ###

    ReplyDelete
  7. krasny havik:)ten robi radost aj mne (ten moj samozrejme..:D)

    aj macik sa mi paci

    ReplyDelete
  8. ten medvídek je roztomilý :) ty ponožky máš z HM? víš jak máš ty puntíkované punčochy s těma pruhovanýma z HM, mají te´d v praze tyhle silonky už i v bílém? abych mohla předpovídat kdy to asi dorazí k nám do Brna :D

    P.S.: banánový shake? chci recept!- teda ovšem, pokud je to nízkotučné :D

    ReplyDelete
  9. Držím palce s maturitou a je krásné, že se dokážeš radovat z takovýhle věcí!!

    ReplyDelete
  10. Děkuju :)
    Dominika: to se ještě uvidí, podle toho, kam mě přijmou :)
    Verča^^: ano, ridgeback :)
    Becky: jsou z H&M a ty silonky jsem v bílém neviděla. Shake je jednoduchý i nízkotučný: strčíš do mixéru banán a asi tak 15O ml mléka. Nejlepší verze pak v době ještě obsahuje pár kostiček čokolády, mandle, lžíci nutelly a ještě lžíci musli k tomu :)

    ReplyDelete
  11. Budu držet palce:)
    Ten mevídek je skvělý:))

    ReplyDelete
  12. Hned sem dostala strašnou chuť na shake! :D Pejsek je strašně krásnej! A taky budu držet palce! ;)

    ReplyDelete
  13. Určitě Ti budu držet palce ;)
    Máš krásného psa :)

    ReplyDelete
  14. noo taky letos maturuju :/

    kvalita fotek je výborná :)

    ReplyDelete
  15. ten meda je super! taky chci vyhrabavat takove poklady

    ReplyDelete
  16. ohař? :)
    hodně štěstí u maturity!

    ReplyDelete
  17. Držím palce s maturitou!!
    Jinka pěkné fotky, medvidek je skvělý, ponožky jsou úžasný a bananovy shake, mňam**

    ReplyDelete
  18. ten medvídek je rozkošnej a ridgebackové patří mezi moje nejoblíbenější psy :)

    ReplyDelete
  19. Krásný pejsek a méďa ;)
    Prostě krásné fotky a hodně štěstí s maturitou ;)

    ReplyDelete
  20. Ahoj,
    Já jsem taky blogger a brzy pořádám fashion flash mob, kdybys měla zájem, tak tady je stránka se všechnou informací:
    http://praguefashion.blogspot.com/2010/04/pragues-got-fashion.html

    Sofia Leo x

    ReplyDelete
  21. Ten medvedík je ne-sku-to-čný :) aj ja by som takého chcela ;)

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. (Na podruhé bez gramatických obludností.)

    Argh! Já už to nevydržím - Adélo, na tvůj blog jsem narazila před nějakou dobou a chvilku jsem si jej "proklepávala", ale zatím jsi mě vždycky rozptýlila krásnými fotečkami (kupodivu jsem také zjistila, že v HM prodávají docela pěkné věci - asi záleží opravdu na tom, jak člověk kombinuje), poučila moudrými radami (boty již kupuji jen podle tvých pokynů) a taky - hlavně - INSPIROVALA!

    Přeji hodně úspěchů při učení na maturitu... snad budeš mít čas si taky trochu užívat jarního sluníčka (třeba zrovna v Paříži).

    "Pac a pusu" - můžu, doufám. :o)

    ReplyDelete
  24. Tvoj profi, napísala si ho bravúrne! Klobúk dolu.

    Le Plee

    ReplyDelete
  25. Ten medvídek je naprosto dokonalý :-)

    ReplyDelete