By the way

Moji milí a zlatí (tedy spíše milé a zlaté, ale nechci zanedbávat mužské čtenáře, pokud nějací existují), přijměte prosím toto jako upřímnou omluvu za to, že stránka (a hlavně nadpis) vypadá, tak jak vypadá. Tato verze číslo 2,7 je ovšem jednoznačně a od samého počátku provizorní. Nejstarší čtenáři si budou možná pamatovat první, lehce pop-artový hlásající heslo Coco Chanel "A girl should be two things: classy and fabulous", většina z Vás pak bude nejspíš znát obrázek, který tu byl donedávna, kde sedím na bobku s podpatky na nohou a hlásám, že heels-in-prague.blogspot.com je deníkem módního poustevníka (ano, je). Ne, ani jeden z nich už sem nehodlám vrátit,
Co se stalo? Jednoduše se projevila moje nutkavá a stále se vracející potřeba hledání něčeho lepšího. Prostě mě to začalo nudit.
Ještě horší zprávou ovšem je, že nejen že mě onen obrázek přestal bavit a musela jsem ho tudíž vyjmout, ale že jsem za něj nenašla slušnou alternativu. Další špatnou zprávou je, že zároveň mě taky trochu začínají nudit některé ostatní grafické položky. V příštích několika dnech (týdnech) budu tudíž lehce experimentovat, než najdu to pravé ořechové. Přijdu na to a pak Vám řeknu, že se jedná o finalní verzi (asi tak dva měsíce finální).

Pokud však máte nějaký návrh, co byste tu chtěli vidět, nápad či jakoukoliv jinou poznámku, budu Vám velice vděčná, když se zmíníte.

Adéla S.