Fake bling bling

Půl sedmé ráno, zvoní budík.  Odháním z postele pět psů a dvě fretky. Jedna se nehýbe. Nevadí, dostanu novou. Rychle snídám a pak honem do koupelny. Tři čtvrtě hodiny make-up. Oblečení mám vybrané z předchozího večera. Obouvám podpatky. Pak jdu před dům, kde na mě čeká šofér a jedu do školy, mezi ty příšerně oblečené lidi. Celý den přemýšlím jen nad tím, jakou barvou si večer nalakuju nehty. Po škole kontroluji, jestli mi máti na účet poslala dostatečně vysoký obnos na každodenní nákupy. Zase moc málo! Večer koukám na svůj blogísek. Vypadám tam samozřejmě naprosto dokonale a nechápu, proč to lidé dostatečně neoceňují. Ale co, stejně to jsem já ta nejúžasnější bloggerka s nejlepším vkusem, ať si kdo říká, co chce.


Půl sedmé ráno, zvoní budík. Rozespale na něj koukám a říkám si, že půl hodinky si ještě můžu dovolit spát. Samozřejmě že znovu usnu. V 7:25 na mě křičí táta, že už jede a jestli chci jet autobusem. V rychlosti vyskočím z postele, čistím si zuby, ze skříně popadnu vše černé (ať to aspoň ladí), barevný šátek k tomu a do zadní kapsy u džín si strčím řasenku. Na červené si líčím oči, zbytek spím. Před školou se sejdu s kamarády, probereme závažná témata a pak jdu do třídy. Tam pak buď dávám pozor, nebo přemýšlím o tom, co budu dělat o víkendu. Mám jít raději pracovat nebo s kamarády ven? Po celodenní škole a pachtění se v MHD domů jsem vyčerpaná. Zapínám počítač a lituju toho, že jsem se nevyfotila ráno, kdy jsem vypadala méně unaveně. Obdivuji blogy ostatních a pak přemýšlím, co by se dalo zlepšit na mém. Napíšu přátelům, pohraju si se psem, navečeřím se s rodinou, napíšu úkoly a jdu spát.


Toto je moje reakce na diskuzi ke článku na ona.idnes.cz. Asi tušíte, která z verzí je pravdivá.
Lidé někdy opravdu dokážou být zlí. Můžu s tím něco udělat? Nemůžu.


Děkuji Teruně, Sandře i Anit za velice příjemné odpoledne, za jejich pohled na svět a za vše, co mi za tak krátkou dobu, co jsme spolu strávily, byly schopny předat. Největší poděkování však patří Haně Biriczové, která mne i ostatní slečny pozvala. Merci beaucoup, c'était formidable!

Na sobě jsem měla svetr & boty Topshop, džíny Mango (velice staré), baret z Anglie, poté kabát Promod.
Děkuji Emilovi, že se mnou pózoval. I Filipovi Lábovi, za tuto fotku, převelice se mi líbí.



44 comments:

  1. krásnej svetřík!! Celej outfit je povedenej:)!

    ReplyDelete
  2. těch závistivých komentářů si prostě nevšímej:)
    nemá přece cenu se nad takovými lidmi rozčilovat:)!
    dotky jsou krásné a moc vám to tam všem sluší,článej je taky super,je poznat že jste chytré a sympatické holky:)
    a tvůj model na fotce je užasný!

    ReplyDelete
  3. Adel tenhle clanek se ti vazne povedl!
    Ta diskuze me taky rozcilovala, hlavne kdyz ti chytraci soudi, aniz by nas znali, ale hloupemu to asi nevysvetlis.

    ReplyDelete
  4. Dřív jsem měla "obyčejný" blog a z mého bezprostředního okolí se vyrojila spousta kritiků, samozřejmě schovaných pod anonymní přezdívkou. Nic si z toho nedělej a piš dál ve svém stylu, ze kterého je poznat, že tě blogování baví a myslíš to upřímně. Jen tak dál :)

    ReplyDelete
  5. Moc vtipné - komentáře na Ona Dnes jsem četla a hned jak jsem tento příspěvěk začala číst, tak mi došlo, že to je reakce na ně :-)
    Být tebou tak se tím vůbec nestresuju, protože ať si na idnes či kdekoliv jinde otevřeš jakoukoliv jinou diskuzi, tak je to všude stejné - těm lidem se prostě ničím nezavděčíš.

    ReplyDelete
  6. Jde jen o to jestli ma clovek nadhled a jak se na to cele diva.
    A ti, co nadhled nemaji ti muzou byt ukradeny, mluvi z nich jejich svedomi, ktere moc dobre vi ze pod stolem maji ponozky v sandalech, pisou na klavesnici s osoupanym lakem a nejhorsi na tom celem je jejich vlastni NIZKE sebevedomi [a snad mozna i svedomi?] ktere jim neda spat a proto ti mozna pripadaji "zle".

    Oni nejsou, jsou to proste cesi.

    * a klidne se do me muzete navazet kdo chcete, preju hezky den vsem ! :) Janka

    ReplyDelete
  7. Hrozně se mi lbíí ten svetřík v kombinaci s podpatkyma a džínama. :) Moc vám to všem slušelo a pejsek je krásnej :))

    ReplyDelete
  8. Děkuju Vám za názory a nebojte se, nebudu si z toho dělat hlavu :)

    ReplyDelete
  9. Dekuju za komentar:) Jinak fajn clanek...jen doufejme, ze si ho prectou ti pravi....

    ReplyDelete
  10. na závistiví komentáře na anonymních fórech kašli, jsou to většinou nudící se, zakomplexovaní nevímco, kterým vyhovuje anonymita, aby se trochu vyhrabali z vlastního stereotypu, takže asi tak .
    moc ti to na té fotce slušíí... akorát ten pejsek vypadá trošku vyjukaně ;))

    ReplyDelete
  11. pokud můžu být upřímná, nechci totiž urazit ostatní na fotkách, ale tobě a Terce to sluší na fotkách nejvíc:) fotka co se líbí tobě je i můj favorit, s tim baretem vypadáš skvěle;)

    diskuzy na těch stránkách jsem pročetla jentak letmo a tak sem trošku mimo, ale nevadí:)

    ReplyDelete
  12. děkuju:),ono není ve skutečnosti to tílko tak krátké,jenom se vyhrnuje:)

    ReplyDelete
  13. Nelam si s tím hlavu, myslím, že se tam víc rozebírá pravopis než vy! A jen závidí!

    ReplyDelete
  14. Víš, co mě fascinuje? Že všichni v té diskuzi umí bravurně kritizovat a dělat z lidí, co se zajímají o módu, naprosté blbce. Já myslím, že mohu mluvit za víc bloggerek, když řeknu, že móda není to jediné, co řešíme. Například ty i Sandra studujete gymnázium a když z vás někdo dělá hloupé holky, tak to prostě nechápu.
    Mrzí mě, že to lidé nedokáží ocenit...hlavně že si spokojeně rejpli a udělali tím radost svému egu.

    ReplyDelete
  15. No to je teda divný, že dneska nemají všichni svého šoféra, že jo!! Nechápu, jak takhle můžou žít. "OMFG."
    :D :D


    Zajímalo by mě, co jsou ti lidi zač, protože píšou dost smutný komentáře na ona.idnes... (A hlavně, co tam píšou nějací CHLAPI)
    To bys je docela zklamala, kdyby přišli na to, že budeš Zubařkou (nebo ne).

    "XOXO"

    NB: Jakou novou fretku sis objednala?

    ReplyDelete
  16. Co jsi čekala, prosím tě? Na iDěsu? Že tě tam někdo pochválí? Oj oj... já si tam ty diskuse občas pročítám jako materiál pro psychologický zkoumání, člověk si až říká, že to snad není možný... Raději jsem se tam ani nikdy nezaregistrovala, páč snažit se tam s něma nějak dohodnout je téměř nemožný. Zkritizují snad i flašku vody.

    Všichni furt jen kritizujou, ale sami nic neudělaj. A když někdo něco umí nebo je zajímavej, tak je pro ně hned divnej. A nejlíp k tomu zbohatlík.

    Hlavu vzhůru a peč na ně! :-)
    Anonymous

    ReplyDelete
  17. Diskuzi pod článkem na iDNES.cz bych nečetla nebýt tohto příspěvku. Až mě zaráží jak ti lidé dokázou být zlí a netolerantní. Každý nemusí milovat módu a módní trendy, ale jistě i ti, co tam kritizují by v rámci veřejného vystupování měli nějak vypadat a také se podle toho oblékat. Faktem je, že spoustu z nich opravdu chodí z bytu/domu jako by se ani do zrcadla ráno nepodívali. A nemusí to být zrovna neladící kabát.. Mě spíš zarážejí takové ty základní nedostatky jako mastné vlasy, navábný odér (nemají na sprej nebo deodorant?!), špinavé oblečení. A musím říct, že se s takovými věcmi setkávám ve svém okolí docela často.
    A myslím si, že jsou to zrovna tihleti lidé, kteří nejvíc kritizují. Ať už tak či onak je přece chválihodné, že člověk vyvíjí nějakou činnost, která ho baví a rozvíjí tak svojí osobnost nějakým směrem než aby v mladistvém věku fetoval nebo něco podobného. Nedokážou vyjádřit trochu uznání někomu, kdo se podle nich věnuje něčemu povrchnímu. Nevadí, ale proč musí být tak zlí? Věřím, že tohle asi musí docela odrazovat od pokračování na blogu. Mě osobně by to asi minimálně mrzelo.
    Proto přeju hodně sil a elánu do dalších příspěvků. A na netolerantní omezence nehleď! :)

    ReplyDelete
  18. Vážím si Vaší podpory, opravdu :) Jak jsem říkala, přestávám to řešit.

    ReplyDelete
  19. Diskuze na idnesu dokážou být pěkně šťavnaté, nejlepší rada je přestat je číst. Ale tvoje reakce je super. Mimochodem tvoje věta: Máte doma vůbec zrcadlo? se stala mojí mantrou, řikám si to denodenně v metru, když potkávám některé nesmírně zajímavé modely :-)
    A strašně se mi líbí ta fotka s Terunou a foťákem.

    ReplyDelete
  20. Hm, přečetla jsem si článek na idnesu. Musím říct, že mě napadly dost podobné věci jako diskutující: holky jsou možná trochu pipky a mají bohaté rodiče. (Popravdě řečeno, z toho článku to opravdu tak vyznívá, ačkoliv to nemusel být záměr autorky.) Blogy ani módu až tak nesleduju, ale zaujalo mě, že jste prý "nadějné". Tak jsem si všechny tři prošla. Řekla jsem si, že pipky asi nebudete. Ale s těmi pěnězi byste mě nepřesvědčily :-) Místy jsem dokonce na vaše blogy koukala s otevřenou pusou a říkala jsem si, proboha, na tuhle značkovou módu a kosmetiku bych teda ani ve svých 23 neměla - a ony jsou teprv středoškolačky! Popravdě, nechtěla bych být máma náctileté slečny hltající vaše blogy. Asi bych byla dost nešťastná, kdybych jí musela vysvětlovat, že na to a na to prostě nemáme. To jen tak, abyste, Adélo, věděla, jaký je pohled z jiné strany.
    Pokud bych měla něco říct k netoleranci, taky to v ČR pozoruju. Na menším městě (bože, i ve větším!) neexistuje vzít si cokoli odvážnějšího na sebe. To mě dost rozčiluje. Ale zase pohled z druhé strany. Pokud chci toleranci k mým modelům, toleruji to, co nosí ostatní - je mi jedno, jestli má někdo šusťákovku, třeba se to jemu líbí! Nebo mu to je fuk! Taky názor. Já osobně mám některé kamarádky, které se moc hezky neoblékají. Ale nevadí mi to, protože ony jsou skvělé něčím jiným. Každý má prostě jiné záliby...

    A tak se oklikou vracíme k té Vaší. Já Vám vlastně fandím. Z vás tří děvčat píšete asi nejlépe. Máte nápady, jste docela vtipná a nějaké nadání tam asi bude. (Vím o čem mluvím, jsem žurnalistka.) Jen tak dál. Možná se sem tam na Váš blog podívám :-)
    Všechno jsem myslela v dobrém, snad Vás tím nenaštvu. Cítila jsem jen potřebu kultivovaně vyjádřit jiný názor, což bohužel hlupáci v diskuzi idnes neumí. Moc si to ale neberte, buďte dál peprně kritická, jinak by blog ztratil tu šťávu :-)

    Zdraví,
    Nikola

    ReplyDelete
  21. hahaha tohle mě pobavilo:) super článek..hezky jsi to napsala. já ten článek četla a náhodou se mi líbil:) komentáře jsem nepročítala a ani se na to nechystám, stačí si přečíst tady, že jsou dost drsný a ošklivý, takže bych se nad nima akorát rozčilovala....navíc mě nezajímá, co si myslí tlupa anonymů, který si akorát léčej svoje komplexy urážením jinejch lidí.
    já vám holky tleskám!:)
    a slušelo ti to! ten kostkovanej kabátek má moje mamka a já se těším, až jí ho někdy na jaře ukradnu:D:D:D
    měj se hezky a z těch zlejch komentářů si nic nedělej;)

    ReplyDelete
  22. Poklona za tu grácii, s jakou to Adélo bereš, tak se na posměšky musí :)
    Z komentářů pod článkem čisí, že většina autorů těch nejžlučovitějších příspěvků se ani neobtěžovala si žádný z blogů od tří prezentovaných autorek přečíst (tak například ŽÁDNÁ z vás nepoužívá zdrobnělinky :)), takže si opravdu myslím, že není třeba to řešit :)
    Já si třeba všechny 3 blogy (+ Suziestyle) čtu moc ráda, a to mi prosím není -náct, mám zodpovědnou práci, nejsem rozmazlený parchant a přesto mě to, světe div se, baví :)
    K problematice internetových diskuzí se mmch krásně vyjádřila Suzie zde:
    http://suziestyle.blogspot.com/2010/01/nechte-si-ty-kecy.html
    Fakt trefné :)
    Pokračujte dále, je to dobré, fakt :)
    Monika

    ReplyDelete
  23. ..milujem tieto blogy, aj ked ja enmm takyto underground styl teda mam svoj ale skvelo sa obliekas, ja tiez niekedy sa rada vyfintim na udergroundovu nou, no niekedy som zasa rada sexi v jeansoch vysokych heels a obtiahnutom triku....mile bolo ze fake bling blinng, bohuzial ja nechodim ani na taku skolu kde mam cas rozmyslat nad lakom na nechty nie este ich mat kvoli praxi...ale bolo to ftipne :D ...fakkt ako so sweet sixteen ten opis :D a interwiew bolo uuuzasny....julinecqa

    ReplyDelete
  24. ahoj adelo, diky moc za pochvalu filipovi (vyridim, bude mit radost). jinak jsem si to s vami hrozne uzila a doufam, ze z komentaru si nic nedelas a hlavne budes psat casteji! zdravi emilek a jeho bambulky (haha)

    ReplyDelete
  25. Ja az do ted nevedela, ze i v Cechach mame fashion blogerky a moc mile me to prekvapilo!!! Na diskuzi na iDnes se povznes, vy jste tady prukopnice a s timhle musite bojovat a nedat se :-) Ja sama byla udivena, kdyz jsem zprvu procitala diskuze na strankach sartorialist a na jakykoliv outfit nasla jen a jen kladne reakce.. tohle se musime naucit i tady.. na vsem hledat to kladne a nekritizovat..
    Drzim pesti a tesim se na dalsi prispevky na strankach!!!!!

    ReplyDelete
  26. Přiznám se, že to s tou diskusí úplně nechápu. Zúčatnila jsem se jí (poměrně hodně) a všechny vás chválím. Tak mě celkem mrzí, že si myslíte (opět všechny tři), jak moc vás zkririzovali. Když si přečtete diskuse pod jinými články, jsou mnohem horší. Někteří z těch přispěvatelů kritizují, kam přijdou, ale názory takových lidí pro vás snad nemusí být relevantní, ne? Myslím, že je veliká chyba soustředit se na nekonstruktivní kritiku. Radši se podívejte na ty příspěvky, které buďto kritizují konstruktivně a něco si z nich vezměte, nebo na ty, co chválí a mějte radost, holky. Já pak nemám ani chuť chválit, když vidím, že ta chvála zapadla :(

    ReplyDelete
  27. Začínám u tebe čím dál víc obdivovat tvůj způsob, jakým píšeš své články. :)

    ReplyDelete
  28. Jak už tu bylo řečeno, taky se mi moc moc líbí jak píšeš, vůbec to nezní namyšleně, ale moc příjemně a moc se mi líbí tvůj styl! Neni to nic přehnaného, ale naprosto vkusné a úměrné tvému věku :) Mimochodem, ten kabát co máš na sobě-naprosto neuvěřitelně se mi líbí!! a navíc ti sluší! závist :) jen tak dál, chodím sem raději a raději ;)
    Christie

    ReplyDelete
  29. Děkuju Vám všem:) Budu se dál snažit psát svým lechce ironickým stylem.
    A ještě pro Vás Nikolo: možná tak třetina až polovina věcí pochází z mé vlastní kapsy, peníze jsem si opravdu sama vydělala a proto znám cenu věcí a nekupuju si naprosté "kraviny". Ano, podporují mě rodiče, ale plno věcí si kupuji sama a chápu, že někteří lidé na to prostě nemají. A propříště mi prosím tykejte, přeci jenom je mi 17 :)

    ReplyDelete
  30. a chtěla bych se tě zeptat, ty chodíš a fr.gymnázium? jaký to tam je a kdepak to je?:)

    ReplyDelete
  31. ste vsetky nadherne:)

    citala som cely ten clanok plus niekolko komentarov.ALe nemala som na ne nervy tak som to ani nedocitala

    ReplyDelete
  32. Už jsem se lekl,že máš tak báječný život na závidění. Nevím,co na ten článek říct jiného než ostatní,snad jen, že máš dokonalého psíka. Samozřejmně že vám to moc sluší, ale článek by přišel šíleně dlouhý. Inu,dočetl jsme jej!

    ReplyDelete
  33. No ano ty diskuze na idnes jsou vzdy, ale vzdy totalne silene. Ten clanek me pobavil:). Chci jen pochvalit, tohle je poprve ze me opravdu nekdo inspiruje o to se vic zajimat o ty..zajimave kusy v obchodech. Dnes jsem videla jednu holku fakt huste oblecenou a ted lituji ze jsem se na ni neusmala, protoze si ted urcite mysli, ze jsem na ni cumela jak blbec:D:D:D

    ReplyDelete
  34. Ahoj Adélo,

    zase trefa:). K tomu článku: hodně komentářů znamená dobré téma, horší by bylo, kdyby tam žádné nebyly. Jste prostě zajímavé. A i tak mě překvapilo, kolik těch příspěvků v diskuzi bylo k věci, to se taky nestává tak často. Nějaký blb, co nemá nic jiného na práci než napsat tři žlučovitá slova a zmáčknout enter, vám fakt nestojí za vrásky. A jestli je má on z vás, tak dobře mu tak. Měj se! Hanka

    ReplyDelete
  35. Komentáře jsem si přečetla až dnes, zato článek hned jak vyšel.
    Na těch komentářích je vidět, že závist je mocná dáma a když někdo není v článku sám, tak se musí předvádět alespoň pod ním. Nechápu, proč jsou druzí bezdůvodně zlí, ale prostě to tak je, jak jste řekly: Chybí tu tolerance.
    A dodatečně, obdivuju tvoje maturitní šaty, sama jsem na svém plese(jsou už to, bohužel, 2 roky) vybočit z řady "princeznovských korzetových". Ale tak skvělý kousek, jako si měla ty, to, opět bohužel, nebyl.

    ReplyDelete
  36. Diskuze na idnesu nečtu, tak jsem se začetla abych věděla co je to zač. No nejvíc mě asi zarazilo, kolik lidí dokázalo nakrknout že holky utratí pitomý 2 tři litry měsíčně za hadry. Mě to teda nepřijde nijak přehnaný, navíc i předpokládám, že holky mají brigády a přispívají si na oblečení samy.(koukám, že jsi to tu Adélo diskuzi potvrdila :)) v tom případě bych se já se svým utrácením měla zahrabat, sice u studia pracuju, ale dostávám i příspěvky od rodičů (ty pokryjou tak běžné životní náklady jako jídlo, drobnosti, drogerie...) a na malůvky a hadříky si vydělám sama.
    Náhodou holky, buďte samy sebou a kašlete na tyto debílky omezený. Náhodou, je to taky dobrý filtr na lidi. Pokud mě někdo odsoudí jen proto, že můj koníček je mít tunu kosmetiky, 40laků na nehty a neustále slídit po novým oblečení, nestojí za to :) Ubližujeme snad tím někomu? Ne. Ať se každej stará o sebe, drží hubu a šoupe nohama.

    ReplyDelete
  37. Taky dost dobře nechápu, proč je každý člověk, který se alespoň trochu zajímá o módu, naší společností odsuzován jako povrchní a hloupý. Žeby nějaký přežitek z doby totalitní? Je za tím naše typická touha očernit všechno, co se vymyká a vyčnívá? Proč zrovna my patříme k národu, který na dovolených rozbaluje svačiny ze sáčků a míru intelektu posuzuje podle odstínu růžové, co máš na saku...?
    Je fajn, o co se zajímáš a že o tom píšeš. Jen tak dál. Jiným způsobem se proti těmhle nesmyslným předsudkům bojovat nedá.

    ReplyDelete
  38. Diskusi jsem si přečetla až dnes, zato článek hned jak vyšel.
    Na těch komentářích je vidět, že závist je mocná dáma a když někdo není v článku sám, tak se musí předvádět alespoň pod ním. Nechápu, proč jsou druzí bezdůvodně zlí, ale prostě to tak je, jak jste řekly: Chybí tu tolerance.
    A dodatečně, obdivuju tvoje maturitní šaty, sama jsem na svém plese(jsou už to, bohužel, 2 roky) vybočit z řady "princeznovských korzetových". Ale tak skvělý kousek, jako si měla ty, to, opět bohužel, nebyl.

    ReplyDelete
  39. Znovu Vám všem děkuju :)
    Christie: ta škola je na Smíchově a je skvělá, naprostá většina lidí je tam naprosto tolerentní v mnoha směrech a to se mi líbí :)
    Martin: ten pes není můj, ten je Anit :)
    Hanka: jsem antitalent, nepodařilo se mi najít, jak jeden z komentářů vymazat...
    Dáša: lidi utrácí za kraviny, to je jasný, ale musej si na ně taky vydělat. Mně zas může připadat jako kravina kupovat si rybářský prut a vybavení: na co, když si v Tescu koupím zmraženou rybu? (ber nadneseně :)

    ReplyDelete
  40. Ten článek je vtipnej.
    Ale, proč jsou pro vás ostatní, kdo vám hned nevyseknou poklonu za vzhled looseři s nízkým sebevědomím, co "potřebujou udělat radost svému egu" ?
    Když chcete toleranci vy, možná byste jí mohli i trošku obětovat okolí, co si vystačí s ponožky v sandálech.
    A svetřík s džínama je super, du najít podobnej. :)

    ReplyDelete
  41. Jo a mimochodem, co je sakra špatnýho na svačinách v sáčku?!! :)

    ReplyDelete
  42. Nikola: co mají lidi furt s těma značkama? Vždyť (teď nechci holky urazit) se bůhvíjak značkově neoblíkají, většinou obchody s běžnou konfekcí jako HM,Zara, hodně nakupují v sekáčích a ve slevách na netu...
    Naopak, daleko závažnější mi to přijde u celých skupin holek typu tričko přes celý prsa "guess" a na prdeli "replay"

    ReplyDelete
  43. když jsem si četla tvůj profil tak jsem se přistihla jak jen souhlasně kývám hlavou takže doufám že ti nevadí že se přidám do řady tvých followers a navíc máš skvělý styl=)

    ReplyDelete
  44. Ahoj,
    na tvůj blog jsem se dostala nedávno, když se o tobě mluvilo někde v diskuzích u Sandry. Teď jsem četla ten článek na iDnes a nedá mi než zareagovat. Myslím, že pokud by se tam lidi naváželi do Teruny, tak podle toho, jak znám jejich blog, tak by to bylo docela nefér. Ale co ty? Víš, prostě když si na jednu stěžuješ že v Čechách není tolerance a na druhou tu píšeš štvavé články o tom jak je většina lidí póvl protože si něco malují na nehty a nosí prádlo ven z kalhot a já nevím co. Sama nejsi tolerantní a šiješ do lidí (z pozice toho, kdo "tomu rozumí"), pak se nemůžeš divit, že sklízíš, co jsi zasela.
    Tvůj blog mi připadá v pohodě a to co nosíš taky, doufám že si z těch komentářů až tak moc neděláš (příhodné samozřejmě nejsou), ale prostě - když se obouváš do jiných, je jasné že právem přijde stejná reakce a vlastně si za ni můžeš sama. Zkus se příště dívat na lidi kolem sebe s větším nadhledem a třeba se tolerance taky dočkáš.
    Tereza

    ReplyDelete